Nekad Albin.Jäger | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.Jäger

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albink35

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Jäger och har varit i staden ett tag nu. Albin har varit sjukvårdare och jobbat på Vianor. Albin gillar rättvisa och bilar. Han har djupa intressen för jobb inom staten men även jobb inom bilar. Albin är en snäll person men han kan också bli arg om någon går på hans nerver. Albin kommer från staden och har bott där ett tag nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och bra RP då jag har 445 timmar på fivem. Jag har varit Mod på en annan stor svensk server och har mycket goda kunskaper inom RP. Mitt rollspel gynnar andra rpare då mitt fokus ligger i långa, bra och roliga scenarion. Jag har mål om whitelistjobb och kanske krim/polis. En till aktiv spelare är det jag kommer bli.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario handlar om att båda parter ska ha det roligt. Man ska inte spela ett scenario för att bara vinna på det själv utan måste alltid spela ett scenario så båda parter får ett engagerat och bra RP. TEX i ett butiksrån så ska både polisen och rånarna ha ett roligt scenario. Polis ska låta den kriminella få rpa samt den kriminella ska låta polisen rpa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår reglerna. Sunt förnuft = Gör bara saker som du hade gjort i verkligheten (Såklart så får man ju göra saker man inte skulle gjort på riktigt, tex som kriminell men man ska alltid tänka på att det man gör skulle kunna hända irl.) Cop Baiting = du driftar eller försöker baita en cop till ett scenario. Powergaming = Du använder dig av onaturliga krafter som bara finns i spel. Tex du krockar i 200 kmh och springer precis efterråt. Eller att du spelar för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 445 timmar av både rp och staff arebete så jag har god erfarenhet inom RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror det borde räcka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka