Accepterad Albin.gg | Whitelist ansökning [BigA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.gg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yosefandersson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Fivestar#8056

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Fajko är född den 7 november 1994 i Bosnien. Fajko kom till Sverige lite innan kriget slutade 1995. Han växte upp i Sverige och redan som liten så började han va intresserad av olika grejer men också gillade inte att sitta still. Redan som lite så började han med att fixa grejer som gick sönder. När han blev lite äldre så började han också att jaga med sin pappa och farfar. Men något han gillade också var att sitta och meka med bilar. Han kunde sitta i flera timmar utan att sluta meka. Tiden gick och gick ut skolan med bra betyg och var riktigt bra på träslöjden. Han hade precis gått klart skolan och nu ska leta efter jobb. Han ansökte om mekaniker och fick jobbet direkt. Tiden gick och tillslut efter flera år så har han tröttnat på att meka så det han gjorde var att börja jobba på ett mindre bra ställe och började dricka, festa, leva livet men nu så kommer problemen där han då efter ett år av att bara leva livet skaffa jobb familj. Just nu så har han flyttat till en annan stad och nu så kommer får vi se vad som händer med Fajko och vad det har att erbjuda.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag älskar den och vill bara bli något som t.e.x mekaniker så mycket och jag gör allt för att bli det och jag gillar servern och jag kan vara seriös när jag spelar och jag kan många regler och jag tror jag gärna skulle kunna passa här.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För som jag sa så gillar jag server och har spelat på den väldigt länge och jag är seriös när jag spelar och det skulle vara så roligt om man blev whitelistad

Hur många timmar har du på FiveM? 701

Hur hittade du Multistaden? Den har alltid varit först uppe på listan och den är verkligen populär.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Aa en gång så blev jag bannad av att jag åkte med någon annans bmx men det var inte jag som gjorde något jag cyklade bara så jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? REDZONE RP det är en amerikansk server och det är rolig men jag spelar mer på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka