Nekad Albin.gg | Medlem ansökning[The Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.gg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199193350377/

Vad är ditt namn i verkligheten? Baran

Vad är ditt discord namn? Barre#2283

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Fajko är född den 7 november 1994 i Bosnien. Fajko kom till sverige lite innan kriget slutade 1995. Han växte upp i Sverige och redan som liten så började han va intresserad av olika grejer men också gillade inte att sitta still. Redan som lite så började han med att fixa grejer som gick sönder. När han blev lite äldre så började han också att jaga med sin pappa och farfar. Men något han gillade också var att sitta och meka med bilar. Han kunde sitta i flera timmar utan att sluta meka. Tiden gick och gick ut skolan med bra betyg och var riktigt bra på träslöjden. Han hade precis gått klart skolan och nu ska leta efter jobb. Han ansökte om mekaniker och fick jobbet direkt. Tiden gick och tillslut efter flera år så har han tröttnat på att meka så det han gjorde var att börja jobba på ett mindre bra ställe och började dricka, festa, leva livet men nu så kommer problemen där han då efter ett år av att bara leva livet skaffa jobb familj. Just nu så har han flyttat till en annan stad och nu så kommer får vi se vad som händer med Fajko och vad det har att erbjuda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra och seriös RP och jag har bra RP-nivå som jag kan vissa på bästa sätt. jag har även mycket erfarenheter för har ägt en egen som var väldigt seriös och med seriösa RP-spelare och även Staffs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det för att jag tycker det så sjukt att den har växt så snabbt och även blivit så seriös på ganska kort tid för att det finns bra personer i regeringen.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som har spelat länge på Unive. Så jag ville testa och tyckte det var rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska lära mig mycket mer om bilar och att jag ska ha rolig och seriös RP:ande

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska ha roligt och seriös RP. Jag vill även göra bra scenarion, så det blir roligt för mig och även dem andra som är med i det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för det är den enda serven jag har spelat på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka