Nekad Albin.gg | Medlem ansökning [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.gg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199193350377/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Vad är ditt discord namn? ʙᴀʀʀᴇ#0410

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Förnamn: Rami Efternamn: Hastig, Han är från Sudan han har bot i Sverige i nästan hela sitt liv men han kan inte så mycket engelska han hoppa av skolan och ville bara göra sina own business, Han repar Hisings backa 442 och om någon snackar skit om Hisings backa så blir han arg utan någon tvekan han blinkar aldrig för han måste hålla vakt och den som testar hans bror testar han. Han tänker på att gå med i ett gäng o försöka skapa business men då måste det var ett bra gäng och som är bra på RP och som är sköna att hänga med. Han dör för Backa och om det någon som testar får den se. Han kommer alltid vara startklar och alltid försöka vara på bra humör och få dem han hänger med o också vara på bra humör och han är lite bossig men samtidigt chill mot the boys. som sist så har han jobbat några jobb som meko så han kan laga bilar han vill även gå med i något street gäng som söker medlemmar för han tycker att dem skulle passa honom. Det ska var ett gäng som kan acceptera honom och kan backa han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ni kommer se mycket när ni ser mitt RP och jag ska bli det för jag är i den nivå i RP och inte en grabb som bara har joinat FiveM och skickar. Jag ska bli det även för jag har varit medlem länge och Multistaden var min första server och efter ett lång tag så är jag tillbaka till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till väl utvecklad RP och en bra RP-nivå som kommer göra servern bara bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när du gör så att båda sidor kan vinna som t.ex om det är något rån och du blir fångad av polisen så ska du inte börja skjuta de för att du ska vinna. En seriös RP från båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Den har alltid varit längst upp så det svårt o missa den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka