Nekad albin forsberg | Medlem ansökning (RACK_swagy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198039088711/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? abbe#3899 men kan ni unbanna mig där blev hackad förr unbanna mig tack

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter albin forsberg och är 20 år gammal, han har bott i gävleborg hela sitt liv med sina föräldrar. albin föräldrar är kriminella sen långt tillbaka men dom båda gillade även att hålla på med bilar och motorer. albin hade dåliga betyg då han inte tyckte om skolan så mycket, hans intresse är bilar, vara ute med kompisar och hålla på med bilar. Hans intresse för bilar kom när albin föräldrar kom hem med nya hela tiden som och då fick hålla på och göra om med. Men hans dröm än idag är att bli kriminell som hans mamma och pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag har varit medlem förut, för att jag har en bra rp nivå och jag är efaren för jag har rpat i ganska nu på fivem plus att jag försöker
alltid ha en bra rp nivå göra alla scenarion det spelar inte nån roll ifall jag är polis eller kriminell ska alltid hålla min rp plus att jag gillar att spela på unive de är en riktig bra rp server sen ska de va kul för alla i scenarion och att jag inte gör regelbrott sen kanske om jag ska jag vara 100% kan jag bli bannad men de kan alla är ju inte perffa så de är de jag menar alla kan göra fel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Socialt rp bra rp, roliga scenario, utveklade och roliga scenario för alla, om jag ska göra nått stort så planerar jag det långt innan så det blir roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man måste kunna förlora ett scenario och inte hoppa in i support och grina över att snuten tar en och så

Hur hittade du Unive? en kompis förr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka