Nekad albin forsberg | Medlem ansökning [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198039088711/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? abbe#3899 men jag hade krim och wl innan jag blev hackad :( kan jag få tbx de

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter albin forsberg och är 20 år gammal, han har bott i Göteborg hela sitt liv med sina föräldrar. albins föräldrar är kriminella sen långt tillbaka men dom båda gillade även att hålla på med bilar och motorer. albin hade dåliga betyg då han inte tyckte om skolan så mycket, hans intresse är bilar, vara ute med kompisar och hålla på med bilar. Hans intresse för bilar kom när albin föräldrar kom hem med nya hela tiden som och då fick hålla på och göra om med. Men hans dröm än idag är att bli kriminell som hans mamma och pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag har tillgång till flera kanaler och så jag kan söka jobb jag kommer också spela med bra rp ig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? så bra rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska kunna förlora ett scenario utan att hoppa support och grina att snuten tog en

Hur hittade du Unive? server listan och kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka