Nekad albin forsberg | Medlem ansökning [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198039088711/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? abbe#3899

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. . Albin forsberg barndom startade på ett väldigt ovanligt sätt. Eftersom i dagens tid så kan de vara vanligt ibland att fadern lämnar en ung familj vid barnets födelse. Men för Albin så var de helt tvärtom. När Albin föddes så avled hans mor, och han fick leva själv med hans far. Det enda som var de speciella med Albin far var att han var befälhavare inom en militärt kompani som skickades till Afghanistan 2001. Under denna tid så var Albin endast 6 årsåldern, men såklart så fanns de anhängare som fick ta hand om Albin. Hans gudfader Bengt fick ta hand om Albin
under hans barndom ifrån han var 6 till 18 års åldern, eftersom hans far tyvärr avled. Han var en av dem fem som avled år 2001 i Afghanistan kriget. Albin pluggade faktiskt väldigt hårt och effektivt under grundskolan, han var den typen av kille som ofta låg uppe på A och B. Men han var inte den typen utan vänner, tvärtom. Han var ordentlig, social, humoristiskt och kreativ. Han var den kille varje elev och lärare ville ha som vän. Men såklart så var ju inte allt under grundskolan det mest positiva. De fanns flertal gäng och grövre kriminella vidd samhället där Albin både, han blev ofta rånad, hotad och till och med misshandlad flertal gånger. Men de värsta var sista dagen i grundskolan, då han blev knivskuren när han sa emot rånarna som bruka råna honom. Men när gymnasiet påbörjades så startade en helt ny epok inom Albins liv! Han valde att plugga samhällskunskap. Även om detta program inte var så väntat för en person med högre betyg. Albin studerade även lika mycket och lika effektivt under gymnasiet, han skaffa nya vänner och nya kontakter, alltså en helt ny levnadssätt för Albin. När Albin blev 18 så blev han skickad ifrån hans gudfader hem, endast andra året på gymnasiet och ingen färdig utbildning så såg han endast en enda möjlighet för att få pengar. Inbrott. Men som tur va så har inte Albin blivit haffad av varken polis eller civil någon gång sen han har varit 18. Men också så har han närvarande endast ett Motell rum som han hyr varje dag, och ett godkänt gymnasieexamen. Men Albin lovar sig själv att aldrig i sitt liv utföra en kriminell handling igen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kan bidra med roliga och bra rp scenarion till servern och jag kan ge båda partena en bra rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och seriösa scenarion på servern jag kan även bidra med scenarion där båda partena har det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man låter sin ”motståndare” vinna i ett scenario så att det blir kul för de partena. T.ex. i ett butiksrån att 10 poliser siktar vapen på dig att du ger upp och går ut med händerna i luften, även om jag kanske skulle kunna dra där ifrån med min bil/motorcykel, bara för att polisen också skulle kunna känna av ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? server listan och kompisar

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den muntliga intervjun annars blir den automatiskt nekad, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka