Accepterad albin forsberg | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198039088711/

Ditt Hex-ID: steam:110000104b2be47

Vad är din discord tagg? abbe#3899

Vem var det som bannade dig? vet ej blev hackad på dc då gick personen in på många dc servrar och gjorde så jag blev bannad hade wl på denna server kan ni unbanna mig och ge wl?

Hur lång tid var din ban? perma på dc

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingenaning vad han gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet ej som sakt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag blev hackad så ja men endå bra av dom

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror typ ooc när man råkar hålla in micen ahhaa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? han som hackade mig hade kunna ge fan i mitt konto blev arg och de när jag inte kunna joina dc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja dom som ja fått förr men denna va inte jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men hoppas att ni förstår varför jag blev bannad blev hackad som sagt

Du är antagligen bannad på ett alt konto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka