Albin Ebbesson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402149480/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Abbe hellcase.com
Vad är din discord tagg? Abbe#1891
Vem var det som bannade dig? Oliwer070
Hur lång tid var din ban? 2d och 24h
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte exakt men kan vara för att jag körde med ett tjänstefordon till sjukhuset
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Servern laggade till som in åt och sedan efter det så stod jag bara och snacka med en polis och en annan kille
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig ban för jag vet inte exakt vad jag gjorde
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte för jag har ingen aning om vad jag gjorde fel
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag inte
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Abbe hellcase.com
Vad är din discord tagg? Abbe#1891
Vem var det som bannade dig? Oliwer070
Hur lång tid var din ban? 2d och 24h
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte exakt men kan vara för att jag körde med ett tjänstefordon till sjukhuset
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Servern laggade till som in åt och sedan efter det så stod jag bara och snacka med en polis och en annan kille
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig ban för jag vet inte exakt vad jag gjorde
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte för jag har ingen aning om vad jag gjorde fel
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag inte
Har du läst våra regler? Ja