Nekad Albin Ebbesson | Ban överklagan [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin Ebbesson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402149480/

Ditt Hex-ID: 11000011a569c68

Vad är din discord tagg? Abbe#1891

Vem var det som bannade dig? Dumle.

Hur lång tid var din ban? 1d.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, orealistisk körning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade göra en 360 på vägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till marja lisas och jag råkade hålla in vänsterklick på musen och sladdade ur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men det var inte jag som gjorde fel heller för jag råkade bara komma åt musknappen och sedan sladdade jag ur.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare då jag slog ned en kille fast med anledning. Av den bannen så har jag lärt mig att man i alla fall inte ska slå ned folk även fast man har en anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något direkt annorlunda, för som sagt så var det inte med mening jag gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Både ja och nej. Att jag ska vara mer försiktig i trafiken men samtidigt så var det ej med mening.

Har du läst våra regler? Ja

Man kör Aldrig 360 km/h oavsett om du är på motorvägen eller ej. Skulle du gjort det IRL? Antar inte det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka