Nekad Albin Ebbesson | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin Ebbesson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402149480/

Ditt Hex-ID: 11000011a569c68

Vad är din discord tagg? Abbe#1891

Vem var det som bannade dig? Dumle

Hur lång tid var din ban? Min ban var 24 timmar lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Som anledning står det Sunt förnuft, orealistisk körning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig på grund av att jag sladdade av på vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis tagit ut min bil från torget och sedan så skulle jag åka till Marja Lisas och när jag var utanför Marja Lisas mitt på gatan så råkade jag trycka fel knapp och bilen fick sladd. Sedan körde jag in på parkeringen och det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för att jag sladdade mitt på vägen. Det var inte mitt fel heller för jag var på väg mot Marja Lisas och fick sladd precis utanför.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tre andra gånger och det har varit RDM och SUNT FÖRNUFT. En av banningarna så slog jag ned en kille fast jag hade i alla fall en mening med det. Jag har mest lärt mig att jag ska rp:a bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för som sagt så var det inte med mening och jag råkade bara komma åt fel knapp och började sladda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Både ja och nej. Jag har inte lärt mig något på det sättet att det inte var med mening men jag har också lärt mig efter bannen att jag ska uppföra mig bättre i trafiken även fast polisen inte är där.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka