Accepterad Albin Anderssom | Medlem ansökning (ABBA) [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin Anderssom

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198409328866/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Andersson

Vad är ditt discord namn? Tali-tubbie#3593

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Parker och han är 23 år gammal. Han växte upp i Södertälje. Han har en syster som heter Leya. Hon jobbar idag med ett eget företag som går väldigt bra, Mustafa växte upp med sin fattiga familj. Men han tog själv ansvar för att dra in pengar till sin familj. Han sommarjobbade bland annat och det drog in pengar. Men tillslut så funkade de inte att dra in mer pengar och Mustafa fick ge upp. Mustafa är lite små rädd för hur han ska lyckas i staden och hur det ska gå. Hans mor linda var väldigt mån om honom och tog väl han om han. Medans han far var mer sträng. I med att hans far var sträng när han ar liten så är han väldigt mån om vad han gör. Hans far lärde honom mycket viktigt som liten och det har han haft med sig i hela livet. Mustafa har intresse för bilhandel och när han växte upp skaffade han sin egna Bilfirma. Men nu har Mustafa hållt på med den firman tillsammans med sin kompis ett bra tag och det gick ganska bra för firman tills Mustafa och han kompis kände att de inte orkade hålla på med Biltvättning längre. Nu väntar nya äventyr för Mustafa och hans kompis Yassin. Ny är han på fria fötter och det väntar nya äventyr för Mustafa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag ska kunna bidra med bra och social rp. Jag vill vara en del av gemenskapen på unive. Jag är en mogen invdivid med bra rp. Har erfarenheter sedan tidigare av rp. Jag vill kunna se en potential utveckling på min rp och att man ständigt utvecklas på sitt sätt och vis. Kortfattat vill jag skapar roliga sociala scenarion som innehåller skratt, glädje och att man ska rollspela för att ha bra, kreativ och rolig rp för båda parterna så blir det roligast och man kommer längst med det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och i med att jag har erfarenhter av rp så ligger vid ett stadie där jag kan reglerna och en bra hög social rp. När jag bidrar med bra rp utför jag den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans. Så jag vill bidra med bra och kreativa men samtidigt roliga scenarion som skapar trygghet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så det blir roligt för båda parterna. Inte så en part bara vill vinna i ett scenario. Man ska inte komma till ett scenario med 100% chans att vinna det. Man spelar alltså för att det ska vara kul för båda parterna och så det blir roligt att rollspela i ett scenario. Jag vill skapa roliga scenario för båda parterna. Man ska inte rpa för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på twitch och på sociala medier

Godkänd intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka