Nekad Albert69 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albert69

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? Herre_24

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Albert är 23 år gammal och växte upp i Sundsvall och hade en bra uppväxt. Han har fått ett intresse av motorer efter sin pappa som ägde en bil firma vid namn av Jockes bil och motorcyklar. När han skulle välja gymnasiet så stod det mellan att bli polis eller mekaniker. Men han valde att gå juridik och ska bli polis. Han är känd för att vara klunsig och vara rak på sak. Tänker han nåt säger han det. I Ettan på gymnasiet så började han att gymma och träna efter skolan då det var det han levde för. Numera så tränar han bara på söndagar med sin polare Bengan. Albert var lite stökig i skolan men fick bra betyg ändå för sin förmåga att lätt lära sig saker,Eriks mamma jobbade på ett bageri och lärde Erik att baka gott bröd men Erik lyssnade bara för att han visste att hon hade ett bröd med mycket protein i. Erik är mjuk i grunden men försöker spel hård inför andra, speciellt runt tjejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Albert kan bidra med fler scenarion och bättre RP i scenarion han medverkar i, har även spelat Redm innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda kan vinna i ett scenario så man inte gör så jag svält måste vinna varje scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst dom. RDM är när man dödar någon utan anledning och utan ett scenario. Wdm är att man dödar eller skadar någon med sit fordon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på dena srvren för 1 år sedan och nu blev jag sugen på att starta igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat både fivem och redm inan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka