Accepterad Albe | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Blurre- Real-Blurre

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Hedlund och Han är 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll. rolig och gillar bilar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leo Hedlund och han är 19 år gammal. Han föddes Norge tillsammans med sin Mamma och pappa han bodde i Norge i 5 år sen flyttade han till Sverige. Han är snäll och modig. Leo Hedlund intressen är bilar när han var liten så tyckte han mycket om bilar och hans dröm bil var en Audi rs6. Leo fick inte dem bästa betygen så han fick plugga jätte mycket. När han pluggade mycket efter cirka 2 år när han pluggade så fick han bra jobb. Då jobbade han mycket han blev mäklare Leo sålde hus och sånt efter det så köpte han sin dröm bil så Leo blev jätte glad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär heter Leo Hedlund och han 19 år gammal. Han föddes Norge tillsammans med sin Mamma och pappa han bodde i Norge i 5 år sen flyttade han till Sverige. Han är snäll och modig. Leo Hedlund intressen är bilar när han var liten så tyckte han mycket om bilar och hans dröm bil var en Audi rs6. Leo fick inte dem bästa betygen så han fick plugga jätte mycket. När han pluggade mycket efter cirka 2 år när han pluggade så fick han bra jobb. Då jobbade han mycket han blev mäklare Leo sålde hus och sånt efter det så köpte han sin dröm bil så Leo blev jätte glad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara en själv ska vinna och ha roligt utan att " Motståndaren " ska också ha roligt och att ha möjligheten att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? när jag va ny på FiveM så gick jag till en polis bil och tog nån en gripen man från bilen. ja jag har lärde mig av det och kommer inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm använda sin bil som vapen. fear rp är när man inte rpar på rädsla

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt bara att jag gillar att rpa med andra spelar och varit staff i nåra rp servrar +har typ 1500 timmar på FiveM 7

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Blurre- Real-Blurre

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Hedlund och Han är 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll. rolig och gillar bilar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leo Hedlund och han är 19 år gammal. Han föddes Norge tillsammans med sin Mamma och pappa han bodde i Norge i 5 år sen flyttade han till Sverige. Han är snäll och modig. Leo Hedlund intressen är bilar när han var liten så tyckte han mycket om bilar och hans dröm bil var en Audi rs6. Leo fick inte dem bästa betygen så han fick plugga jätte mycket. När han pluggade mycket efter cirka 2 år när han pluggade så fick han bra jobb. Då jobbade han mycket han blev mäklare Leo sålde hus och sånt efter det så köpte han sin dröm bil så Leo blev jätte glad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med utdragna och roliga scenarion som är väldigt sociala och är rolig för båda parterna, jag tar RP på en väldigt hög nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara en själv ska vinna och ha roligt utan att " Motståndaren " ska också ha roligt och att ha möjligheten att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? när jag va ny på FiveM så gick jag till en polis bil och tog nån en gripen man från bilen. ja jag har lärde mig av det och kommer inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm använda sin bil som vapen. fear rp är när man inte rpar på rädsla

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt bara att jag gillar att rpa med andra spelar och varit staff i nåra rp servrar +har typ 1500 timmar på FiveM 7

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

har fixat det nu heter Albe/ real_blurre åp dc och albe på steam

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka