Accepterad Albazy | Ansökan till Servervakt [kong] [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albazy

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? aywas

Vad heter du på discord? albazy9803

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14.00-02-00

Tisdag 14.00-02-00

Onsdag 14.00-02-00

Torsdag 14.00-02-00

Fredag 14.00-05-00

Lördag 11.00-05-00

Söndag 11.00- 02-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började spela på unive i februari 2022. Men jag började rpa som medlem i maj/juni lite osäker. Sedan dess har jag haft det lite upp och ner med banns osv. Men som sagt försöker jag alltid att sträva efter att bli bättre och inte kolla bak.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kom pm så kan jag skicka senare när jag är hemma

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som ska se till att folk inte bryter regler och rpar bra. det betyder inte att man ska följa efter folk o vakta utan man rpar som vanligt fast sköter sin grej som sv. en sv ska kunna reglerna in och ut och alltid försöka ta bra beslut om banns o hur långt tid. en servervakt ska vara som en förebild för alla på servern då det är sv som tar hand om det staffs kasnke inte ser. en servervakt ska hålla ganska bra kol runt om sig o se till att regler inte bryts då man kan kicka/banna om folk gör fel. servervakter gör mycket åt servern och hjälper mycket då de underlättar fölr staffs när de inte är på plats o speccar. en servervakt ska alltid hålla ett bra temprament ock kan se sympati på rätt sätt, samt se när folk gör fel o lallar. dem lallarna om dem inte skörper sig ska dem intr ska vara en del av univs utveckling. en servervakt är som en staff fast med lite mindre ansvar men fortfarande mycket ansvar samtidigt då man inte ska göra fel eller abusa sina roller. servervakt tycker jag gör bra ifrån sig då om det tex finns en lallare o står o sparkar folk då vi kan banna o be staffs förlänga, måste it vara det scenariot sa ba exempel. servervakter kan också dva bilar vilket ja tycker är skitbra då bilar som ba ligger helt ute på gatan krashade kan bli dvade av servervakter. i slutändan ska alltid en servervakt hålla sin rp-nivå hög o vara en förebild o välkomna alla på servern på rätt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? ja skulle verkligen vilja bli swervervakt eftersom att jag skulle underläta så mycket för staffs då jag är aktiv jätteofta och är polis då jag ser många reglerbrott men ja kanske it kan göra något åt saken när ja it har id. jag vill avlasta lite från staffs jobb ochj visa att jag kan va en skitbra sv som tar unive seriöst o kan regler samt är alltied aktiv på servern då ja kan kcika/banna folk som bryter mot regler. jag tycker också att jag är tillräkliogt mogen till att vara sv och skulle ta det 100 procent seriöst. jag kommer alltid att använda perms rätt o inte abusa då det är det värsta ja vet. ja har koll på reglerna samt skulle passa brea som sv då ja verkligen vill utveckala servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är nog det värsta som finns då man kan revva sig själv eller kicka/banna folk i scenarion bara för o vinna. man kan ha toggleid på vilket också är abuse då man kan se folk som är bakom vägar vilket man it ska göra. man ska abslout inte abusa sina perms om man blir nedslagen tex man revar sig sjölv.

+rep bra och mogen kille och bra rp nivå. hadde passat som sv. hoppas jag får se dig i sv teamet

Nekad efter muntliga!
Tycker inte att han förtjänar att bli servervakt på denna server då han har en hel del i sin historik och varit medlem till och från EXTREMT många gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka