Nekad Albazy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albazy

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? aywas

Vad heter du på discord? albazy9803

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill ta in folk som är kompetenta och vet vad rp är. Jag vill utveckla servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är mycket sktiv samt mogen. Jag gillar också denna server mycket och vill vara en del av dens utveckling

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med kärlek och respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Fattar ej frågan så bra men jag vill slltid unives bästa o vill inte ta in folk som är inkompetenta o har typ andra servernamn i sin bio.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ha repsekt o kärlek

Kunna de grundlägande eegler

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som MA har ett ansvar att vara förebild och ta in medlemar. Jag känner mig redo att göra det.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag till fredan 14.00 till 23 och helger 11 till 03

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Sjölvklart

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är den bästa MA med den sämsta ansökan

Min ansökan suger men min aktivitet samt jobb inom M-A kommer vara sinnesjukt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka