Inaktuell Albazy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albazy

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? aywas albazy

Vad heter du på discord? albazy9803

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill se denna server utvecklas så mycket som det bara går. Jag vill alltid kunna hjälpa folk att bli en del av denna server men det innebär att man också tar in rätt folk. Vilket jag tror jag kommer vara riktigt bra på om jag blir medlemsansvarig. Vi behöver ett bra communtity o fin rp nivå vilket ja tycker vi har men allt går att utvekcla. Jag tycker det behövs flera medlems ansvariga då vi kan svara snabbare och få in bra folk på servern. Jag är jätteaktiv på servern och forumet då jag gillar att klicka runt o läsa vad folk skriver vilket är bra då ja vet hur ansökningar ska se ut. Jag är också en person som är riktigt social och alltid vill hjälpa till. Jag bemöter alltid folk på bra sett om de gör samma, och försöker alltid välkomna folk in på servern. då folk ska få en förståelse att det här är den bästa rp server och ingen annan. jag kommer alltid vara lugn och bra bemötande med folk som tar intervju så dem heller it känner stress o skyler på mig tex.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är väldigt väldigt aktiv på forumet samt servern. jag vill alltid få servern större och mer utvecklad, då ja är riktigt aktiv och kommer svara på riktigt många medlemsansökningar. men jag kommer svara med ärliga svar och kommer alltid att vara rättvis mot folk spelar ingen roll om jag känner dig eller inte du sak ansöka som alla andra o få svar som alla andra. jag kommer bara under muntliga delen att godkänna om dem kan reglerna bra och vet hur man rpar o håller en hög nivå. jag kommer alltid att vara nogran med vad jag accepterar o nekar, har jag ingen ork att sitta framför forumet kommer jag ej göra det för då kommer jag it ha koncentrationen att läsa, för jag kommer alltid göra mitt bästa me att läsa nogrant o acceptera rätt folk. jag kommer även att alltid vara lugn o trevlig under muntliga.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta folk med respekt o trevlighet, samt it vara stressad för då stressar man konversationen också. jag kommer inte sitta o ta intervjuer om jag tex bråkat me nån irl o är på dåligt humör för då vet jag att jag inte kommer bemöta folk bra. jag vill alltid att folk ska tycka bra om mig vilket ja hoppas alla gör. jag kommer alltid att bemöta o hälsa på bra sett när de dags o ta muntliga intervjuer. ja kommer inte heller stressa någon för ja vet själv hur de var i början när man inte kunde så mycket som icke medlem. klarar dem inte muntliga så förklarar jag för dem vad dem ska träna på och be dem lycka till nästa gång.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? man ska bemöta folk med respekt o trevlighet, samt it vara stressad för då stressar man konversationen också. jag kommer inte sitta o ta intervjuer om jag tex bråkat me nån irl o är på dåligt humör för då vet jag att jag inte kommer bemöta folk bra. jag vill alltid att folk ska tycka bra om mig vilket ja hoppas alla gör. jag kommer alltid att bemöta o hälsa på bra sett när de dags o ta muntliga intervjuer. ja kommer inte heller stressa någon för ja vet själv hur de var i början när man inte kunde så mycket som icke medlem. klarar dem inte muntliga så förklarar jag för dem vad dem ska träna på och be dem lycka till nästa gång.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska kunna alla regler samt rpa bra. lallare hör inte hemma på unive och det gör våra staffs ett bra jobb ifrån sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag kommer ha mycket ansvar då det är jag som tar in folk på servern som faktist blir en del av unive. men som jag sa förut ja läser mycket på forum o vet hur ansökningar ska se ut.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 14.00-02-00 Tisdag 14.00-02-00 Onsdag 14.00-02-00 Torsdag 14.00-02-00 Fredag 14.00-05-00 Lördag 11.00-05-00 Söndag 11.00- 02-00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag älskar servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka