Nekad Albanen13 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen13

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247038577/

Ditt Hex-ID: 11000014cb29871

Vad är din discord tagg? Albanen#0023

Vem var det som bannade dig? Flinhc#0839

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1037781719694192742/1049058590817783859/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning tycker den var felaktig för jag blev token grabbad och sen skickar de massa invites till andra rp servers osv och det är därför den är felaktig för annars vill jag egenkligen spela på unive osv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag track på en länk där jag fick en länk av en kille senare efter det så skickar han massa länkar till alla mina vänner och sen skickar han även till flinhc så jag få perma ban ingame då blir jag även tvungen att byta discord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag viste inte detta och vad som skulle hända och sen blir jag bannad från ingenstans blev dock lite rädd när jag blev bannad men skulle så gärna vilja ha unban för jag vill rpa på unive och när jag är bannad går det inte och det var mitt fel att jag track på den jävla länken men kommer inte att jag går in på någon annan länk längre

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa att inte trycka på länken

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att man inte ska gå in på länkar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka