Accepterad AlbaneN | Medlem ansökning [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? altin

Vad är ditt discord namn? albanen.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Altin Hyseni och är 23 år gammal och fyller 24 i år. Altin Hyseni kom till Sverige med sin pappa när han bara var 15 år gammal och fick direkt bemötas av nya regler lagar och värderingar. Altin är var väldigt envis och stolt när han först kom så han hamnade ofta i problem som gjorde att han fick det svårt i början. vid 18 års ålder dömdes Altin till 18 månaders fängelse för grov misshandel och försök till mord. Detta startade då ett beroende hos Altin som kriminell och Altin blev snabbt igenkänd bland ungdomar och medborgare där han bodde. Han fick då smeknamnet Albanen då han snabbt visat sin stolthet för sitt land och för det han gått igenom innan han kom.

Trots att albanen kommit till Sverige som kriminell med dålig syn på Sveriges bemötande så har han lärt sig respekt och gränser med tiden då han sett mycket, som exempelvis hans storebror dödad människor eller massa svarta pengar som ans storebror har hämtat genom vapenhandel, drogförsäljning, mord, människohandel o.s.v. som då fått albanen att se upp till kriminalitet. Men han har också sett familjer falla ihop av sorg, vänner dö, föräldrar skrika av skräck och personer som fått uppleva grov orättvisa. Så albanen är en väldigt respektfull man som varit med om mycket och vet vad och hur man ska göra i alla situationer.

albanens pappa blev tidigt polis när han kom till Sverige som ex militär i Albanien, i hopp om att få bättre koll på sin son. Detta tycker inte albanen om alls och försöker då också att hålla sin business gömd från sin pappa, men har kontakt om det med sin storebror som än idag skickar droger och vapen över hela Europa och nord Amerika.

Eftersom albanen gått igenom så mycket som redan berättat tidigare så är hans viktigaste prioritering hans familj och gör alt för att göra sina föräldrar stolta genom att skicka hem pengar till familjen i Albanien eller visa sin pappa nya bilar som han köpt till honom. Då kommer vi också till albanens första intresse, bilar är något som verkligen albanen tycker är intressant speciellt Mercedes-Benz, detta gör albanen glad och stolt att få ha äran att äga. Det finns också en sak som albanen avskyr med hela sitt hjärta och det är lögner. Albanen fick lära sig tidigt av sin pappa att det finns ett albanskt heders ord kallat "besa" vilket betyder tillit och den personen som inte följer det och bryter sitt ord är inte längre "en man" utan ett smuts. därför hatar albanen när folk ljuger för han och då visar sin mörka sida är väldigt aggresiv. annars är albanen en rolig person som har många vänner och välrespekterad överallt då han är ärlig och omtänksam.

Albanen har trauma av krig då han kommit ifrån ett land där det varit en konflikt i och han har i flertals tillfällen blivit tvingad att behöva avrätta personer i ung ålder som då gjort att när albanen hör skott avlossas blir han antingen galen och ser svart och går loss eller så får han minnen om sina unga dagar och försöker ta sig därifrån.

Idag bor albanen i en villa i stan med sin pappa, han har kommit långt hittills men har fortfarande långt att komma och det får vi se framöver vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har erfarenhet utav rp sedan 2020 då jag startade min karriär just på denna server och har varit med sedan dess och kan därför reglerna här, jag har varit med om många olika scenarion och jag vet exakt hur man ska bete sig och jag har utvecklats tillsammans med denna server så det gör att jag kan bidra med riktigt bra roliga och långa utdragna scenarion som alltid är roliga för alla att vara med på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det kan vara i ett scenario där du blir jagad av en polisbil och du vet att din bil kan köra ifrån polisen på 3 sekunder men du väljer då att rpa på att ditt ben fått kramp och du inte kan gasa så att polisen då fångar dig så att inte bara du "vinner" scenarion så att alla kan få ha lite kul. för i slutet av dagen spelar det ingen roll om vem som "vinner" scenariot utan att det var ett felfritt utdraget och bra scenario för det är mycket roligare än att "alltid vinna scenarion".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan alla regler på denna server helt utantill. Jag kan ta upp exempelvis vdm- vehicle death match vilket innebär att man dödar någon sitt fordon eller använder sina fordon som ett vapen för att vinna scenarion. eller rdm- random death match vilket betyder att man dödar någon helt utan anledning eller en bra anledning eller ett underliggande scenario. sen finns det också andra regler som exempelvis saker som händer i verkligheten som faktiskt inte ens ska hända som exempelvis rasism eller terrorism o.s.v. eller småregler som går under suntförnuft som att man stannar inför rödljus man kör inte i 300km/h i stan eller att man går naken eller har på sig en rånarluva i en bank. det finns mycket men jag kan allt och jag ska visa det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? som jag sa tidigare så har jag snart 5 års erfarenhet inom rp och allt detta på denna server så inte bara att jag vet hur man rpar men också att jag lärt mig rpa här och följa reglerna på just denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka