Accepterad AlbaneN | Medlem ansökning{Didrik}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Vad är ditt namn i verkligheten? altin

Vad är ditt discord namn? albanen#6969

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född år 2000 den 27 juli. han heter Altin Hyseni men kallas Albanen. Albanen är en bil älskare han byter bilar säljer bilar och har en skön personlighet, många personer tycker om honom. Albanen rpar också som en alban han lyssnar på albansk musik och följer albansk kultur han är också lite galen men ändå rolig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag blev av med mina roller efter en ban som varade i över 7 dagar jag lyckades överklaga den och nu så vill jag bli medlem så att jag kan ha en utväcklad rp med jobb osv. Jag har en hög rp nivå inom mitt arbete dvs allt jag gör. jag kommer även nu att göra extra långa och roliga scenarion då jag har märkt att det är mycket roligare men längre och utvecklade scenarion. Jag var krim innan och rpade Albansk gangster men nu vill jag ta en paus från det kriminella och forsöka rpa med ett annat jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sagt till många och jag kommer alltid hålla det att unive är den bästa och roligaste servern man någonsin kan rpa på det finns ingen annan server i något annat land som uppnår denna rp nivå och sammtidigt är lika rolig. ''rpar jag inte på unive rpar jag inte allt''

Hur hittade du Unive? Jag minns att för mer än ett år sen så hade ag just laddat ner fivem och brukade drifta sedan fick jag höra talas om rp och vad det var för något då valde jag att kolla lite youtube och tyckte det såg intressant ut så jag gick in på amerikanska server såg att det inte alls var lika rp som på videon så jag filtrerade till svenska servrar och där såg jag multistaden rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att hålla min rp i så hög nivå så att man knappt kan dölja spelet ifrån verklighet dvs jag kommer göra scenarion men riktigt hör rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att göra så många och roliga scenarion man kommer kunna kolla tillbaka på i clips osv och bara tänka fyfan vad roligt det var. Sen vill jag också att jag ska få vänner ingame och ooc ifrån min rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka