Nekad AlbaneN | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? altin#4087

Vem var det som bannade dig? jag blev bannad av Philip320

Hur lång tid var din ban? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var ett missförstånd och jag förstår varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vaknade upp och tänkte spela på servern men istället så blev jag bannad överallt och jag visste inte varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har länge inte vetat varför jag blev bannad och har inte kunnat kontakta någon på något sätt då jag har blivit bannad överallt. jag fick veta av min kusin för några dagar sen varför jag blev bannad och det var för att jag tydligen hade sagt olämpliga saker till ägaren av servern och det såg väldigt sant ut från hans POV eftersom han inte frågade mig om hur det var innan, hur det faktiskt gick till var att en av dom jag snackade med på discord hade spelat in en video när jag snackade om en kille i min klass som också heter filip, i det samtalet sa jag att han var en bög som tog sönder min skoldator och en h*runge jag hade inte sagt något om Philip320 utan han använde det som falsk info så att jag kunde lyda min föredetta vän ingame en dag så gjorde inte jag som han sa och han skickade in videon sedan blev jag bannad utan anledning och har inte kunnat kontakta någon om hjälp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag är inte säker om hur många gånger exakt men alla bans har varit ogiltiga och jag kom tillbaka til servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag hade väldigt otur

Har du lärt dig någonting efter din ban? ska inte prata med någon annan medans jag kör i servern

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka