Accepterad AlbaneN | Ban överklagan[W1DDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#0720

Vem var det som bannade dig? widde

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs bannade mig för att jag gick ut ur en polisbil med handbojor på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle äta mat ingame polisen metade på att milan hade gjort ett rån och därför så spåra dom hans lur till min bil när han satt i bagage luckan. sedan så sa vi i ooc chatten vi är i ett suport ärende men dom valde att fortfarande medvetet att dra in mig i scenario bara för dom känner mig ooc. sedan så metade dom på att jag var med på rånet även fast jag inte pratade under hela rånet och jag hade bytt kläder så dom gick ut och riktade på mig från ingenstans jag följde med dom i bilen och fortsatte ärendet i support sedan ville dom gå ut och krångla mera så dom tog av mina handbojor så jag fick sätta mig själv där bak. sedan när jag går ut ur bilen och han riktar så gick jag ut med händerna uppe men han valde att skjuta mig rakt i huvudet ändå. detta var utav ren lall ifrån hans sida då han skrattar i klippet och han ville ba vara jobbig mot mig för att jag känner dom ooc. sedan så fick jag vård och jag sa igen att jag har ett suport ärende men dom valde att fortsätta lalla så jag gick ut ur bilen även fast jag hade handbojor så att jag då kunde lämna scenariot då jag inte vill vara inblandad i ett lall scenario så man blir bannad och jag skulle inte ens vara där utan i ett ärende i suport och båda 21mario och 01matte visste detta men dom ville vara jobbiga mot mig för dom känner mig ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var felaktig då om dom inte hade kommit dit hade inget hänt. okej om det var exakt efter rånet men detta var en timme senare dom metade på våran identitet och även fast vi sa att vi var i ärende flera gånger så valde dom att fortsätta lalla för dom hade inget bättre för sig då det var 13 spelare inne. så om dom inte hade varit rent ut sagt kassa på rp och inte gjort 5 regelbrott så hade inget av detta hänt och dom som hade ärendet med oss sa tydligt gå inte in i scenarion vilket jag inte kunde undvika då dom kom och skjöt mig och abusade hanbojorna så jag inte hade en chans. dom båda har blivit bannade nu för det dom gjorde och jag tycker att jag inte borde få vara ett offer till deras lall som blir bannad. jag blev insatt i fängelset i 650 minuter tack vare deras regel brott och abuse och jag blir inte unjailad detta är absolut inte kul för båda parter i ett scnario speciellt då jag faktiskt inte ens skulle vara med. sedan blir jag bannad och får en krim varning för att jag helt enkelt försökte ta mig ur ett lall scenario som hade resulterat i bans för alla om det fortsatte vilket det nu gjorde. men jag vet att det var fel det jag gjorde men som sagt skulle aldrig göra så om inte de är ett scenario som jag inte sak va i som alla allar och gör regelbrott i jag vill helt enkelt inte vara med om folk gör fel medvetet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har överklagat alla mina bans och lärt mig ifrån dom resten är ganska många felaktiga eller missförstånd som löstes direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja och nej detta scenario är helt i deras händer jag skulle inte kunnat c logga då dom medvetet gjorde dessa regelbrott samtidigt som jag sa gå ifrån sitter support

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja nästa gång så när jag är i ett ärende så lämnar jag bara spelet dock så kunde jag inte göra det nu då dom hade skickat in klipp och fått mig bannad för c logg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka