Accepterad AlbaneN | Ban överklagan (olavor)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#3203

Vem var det som bannade dig? Linky

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bugg abuse fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gissar på att han har blivit mutad med pengar eller något sånt annars är han bara riktigt partisk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade råka bindar ''t'' med /th vilket gjorde att varje gång jag tryckte t för att skriva med dom så buggades jag ut ur /th varför jag skrev i scenariot var för att vi är irl vänner och dom lallade med mig ooc sedan efter scenariot kom linky in och pratade med mig han sa att det var fel och han förstod så han bannade ej mig men la en varning på mig sedan dagen efter vaknar jag till en fet ban på 15 dagar av linky då är det bara att gissa vad som har hänt medans han var borta jo bloods tjatade på honom som vanligt och linky som en staff som vet att man inte ska vara partisk väljer att som varje scenario han har bannat folk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är felaktig då jag har frågat en trainee om han hade bevis på min ban då kollade han om ban bevis och ingenting fanns redan där är det en felaktig ban quirkz har sagt face to face till mig att man bannen är felaktig om man inte ens har bevis det fanns inte sedan så gav han mig en varning och som alla staffs vet så när ett beslut är laggt så går det ej att ändras utan mer bevis som linky inte ens hade från första början

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger nu tack vare linky han har fått mig bannad med mening och hackat på mig sen han blev staff detta har resulterat till att jag får indragna roller hela tiden tack vare att han är korrupt och gör sitt arbete fel. annars har jag när jag blivit rätt bannad gjort en överklagan och aldrig blivit bannad för samma anledning rättaktigt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej det blev ett fel med mina binds ingame och bloods borde i så fall ta sitt ansvar till att inte skriva till mig under scenarion och jag abusade inte heller buggen utan jag la mig ned på marken direkt efter att jag buggades ut så att dom kunde fortsätta scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det enda jag har lärt mig är att jag inte ska göra scenarion med bloods eftersom varje gång dom förlorar så för jag indragna roller tack vare korrupta staffs. och om ni inte tror mig att dom är korrupta varflr blev jag aldrig bannad och indragna roller innan linky belv krim ansvarig kolla logs när acho var krim ansvarig aldrig en enda indragen roll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej albanen!

Jag har valt att unbanna dig då det inte finns några bevis på varför du är bannad.

Med vänliga hälsningare

olavor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka