Nekad AlbaneN | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? altin#4087

Vem var det som bannade dig? jag blev bannad av Philip320

Hur lång tid var din ban? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var ett väldigt stort missförstånd och jag förstår varför dom ville banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade just varit ute och rånat några då vi kom in i ett scenario som vi blev bannade av och sedan unbannade efter hjälp av support jag gick och la mig och vaknade upp till att jag var bannat på allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ett stort missförstånd det hela. jag och min vän och ledaren av vårat gäng var i ett samtal på discord och vi hade det chill vi snackade om lite allt möjligt om skoldagen tjejer osv. jag berättade om en kille i min klass som jag inte är så jätte glad på och kallade honom för fula saker den killen råkade ha samma namn som philip och jag svärde på honom. detta sparade bossen av gänget i en video och hotade använde det som ett blackmail, han skulle anklaga mig för att snacka skit om philip(ägaren) så att jag skulle få en ban så jag var tvungen att följa alla hans årder från discord och han var välldigt klar i discord att vi inte fick ta vapen (som vi själv hade skaffat) ägaren av gänget var välldigt rädd för att bli bannad han ville verkligen inte att han skulle åka dit för något så efter att jag och min vän hade varit i det scenariot som fick oss bannade och nästan bossen av gänget efter att vi gick ut med vapen han ville att vi skulle spara så kände han sig hotad av att jag hade bevis på powergaming av honom så valde han att skicka in en falsk video för att komma undan själv och så att jag blev bannad från forumet discord servern och fivem servern så jag inte på något sätt kunde kontakta om vad som pågick. Jag har alltid respekterat staffs och ägaren av denna server och varit lojal till servern jag har dock en gång sagt som ett skämt att jag skulle gå in på färjestaden eftersom vi blev rdmade och powergamade 2 gånger i rad, jag medade förståss inte att jag skulle göra det men jag sa det med sarkasm. jag skulle jätte gärna vilja prata med Philip320 för att förklara lite bättre och få den chansen att få spela på servern igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag är inte helt säker om hur många gånger jag har blivit bannad men oftast har det varit en felaktig som nu och jag har blivit unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag var bara på fel plats i fel tillfälle och hade inget att göra år min ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lita på någon människa alls annars så blir man bannad på den enda servern man spelar på jag kommer inte heller skoja om att spela på färjestaden mer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka