Accepterad AlbaneN | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#6969

Vem var det som bannade dig? Linky och zykes

Hur lång tid var din ban? jag fick först 13 dagar av linky men efter så sänktes det till 5 dagar av zykes

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: FearRP ~Zykez. Återstår: 4 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom hade klipp på en annan del utav scenariot från den andras POV vilket gav dem en klar bild av fearrp och det är helt förstårligt varför dom bannade mig. Om man skulle utgå ifrån bara det klippet så skulle jag ha förstjänat bannen 100%.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dragan min vän ingame lämnade just bloods och blev dödad jag såg då kalle ta honom till sjukhuset och jag hämtade upp dragan efter att han fick hjälp jag frågade då honom vad som hade hänt han sa att han lämnade bloods och sen vaknade upp i sjukhuset detta hände pablo också inna och mig efter vilket jag inte får rpa på men då valde jag att ringa till kalle ingame jag frågade honom vad som hade hänt om crips hade tagit honom osv, han svarade att han inte vet och att han skulle fråga honom sedan ringde kalle upp mig och vi kom fram till att kenzo dödade honom för att han lämnade gänget. sedan så hade rose jj också planerat att lämna gänget då gjorde jag och rose en setup till bloods dom vi skulle döda bloods om dom dödade rose/jj. jj gick då till sitt hus och valde att prata med sin boss och berättade att han skulle lämna gänget kenzo tog detta på ett dåligt sätt tog honom som gisslan ut ur sitt hus perfekt så att jag kunde se vad som hände. Kenzo bad först 2 medlemmar till gänget att göra honom stolt genom att visa att han inte ska lämna bloods det gick inte något vidare så kenzo tog in honom i sin bil och åkte till slakteriet allt det såg jag och sprang till min bil jag åkte inte ner direkt utan jag väntade för att se vad som hände från distans och då ser jag 2 bilar åka ifrån platsen så jag åker ner kollar mig omkring och väntar lite i bilen, jag bestämmer mig senare för att gå ut ur bilen och kolla om han var inne i slakteriet och gjorde det utan att dra fram vapen eller något jag ser att dom siktade mot jj och valde då att ta fram min uzi och spraya ner bossen och en annan medlem. efter att jag skjöt ner dom så bad jag jj att ta upp en kropp och följa med ut vi gjorde så och exakt när vi öppnade dörren så stod kalle med vapen riktat mot oss när vi höll i deras boss och medlem jag skrek då jag har din boss skjut inte jag springer mot min bil och han siktar fortfarande sedan ser jag att han förjar sikta mot ett helt annat håll där då jj stod med deras grabb i händerna så jag tog chansen och skjuta kalle så att vi då skulle kunna komma där ifrån oskadda. det jag inte var medveten om var att det stod en andra grabb siktandes mot mig från en vinkel jag omöjligt hade kunnat sett men med tanke på att han inte skjöt mig direkt efter jag dödade kalle så måste han som siktade på mig också ha siktat bort sedan efter jag skjöt kalle och sprang bort så blev jag skjutan av den andra grabben då och där blev det restart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt giltig och med vad dom fick för material på det klippet kalle visade så stärkte det bara bannen mer. Men det fanns också lite delar som linky inte tog hänsyn till vilket var att dom båda kollade bort ifrån mig och på klippet kalle har ser ni tydligt att kalle siktar ifrån mig och jag tar mitt vapen och då skjuter ner honom det linky istället brydde sig om var den andra grabben vid den vinkeln där min POV aldrig hade kunnat sätt honom och med tanke på att han inte instant dödade mig så tyder bara det mer på att han siktade på jj också. eftersom att dom båda siktade ifrån mig men från min pov bara kalle siktade bort så valde jag att skjuta ner honom utan att veta att det var en andra grabb där det var därför jag dog jag sprayade alla mina skott på en död kropp istället för att kanske kunnat ha döda den andra. Sen var det också en annan sak jag tyckte var lite skum och det var att dom kom till plats exakt efter dom blev klippta med vapen dragna då jag hade en ljuddämpare så att man inte ens kunde höra. men som sagt dom kom dit med dragna vapen innan vi kom ut. det är lite konstigt eftersom att det kunde lika gärna ha varit deras boss som kom ut med den andra grabben som hade dödat mig och även fast jag hade silencer och på något sätt att det buggade med ljudet så kunde det lika gärna vara deras boss som skjöt jj som dom hade planerat. Detta reagerade jag på och tog ooc med grabbarna och dom sa att dom kom tillbaka för kenzo ringde dit dom men på mitt klipp ser ni ingen kenzo som ringde och om kenzo hade ringt dit dom så varför kom dom med dragna vapen till scenariot det känns skummt och att dom har unmutat dc och sa att vi klippte dom och att dom andra skulle komma fort till platsen för att döda oss. Här har ni också klipp på att jag streamade för mina vänner när gick dit och gjorde scenariot och ni hör mig också säga till dom som ej var med i scenariot: klippte dom han eller?. och sedan valde jag åka ner efter att 2 bilar åkte ifrån villket i mitt huvud gav mig en bild att dom redan hade skjutit honom så jag åker ner ser dom rikta mot honom så jag skjuter dom innan dom skjuter jj. sedan som sagt kommer 2 till personer med riktade vapen ifrån ingenstans. https://medal.tv/clips/63294219/d1337QVCiu7J

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger oftast är det felaktiga och det räckte för mig att hoppa support så löste dom det eller så för länge sen så har jag nog blivit bannad på bar gärning eller vad man säger och då har jag gjort en överklagan den har gått igenom och jag har aldrig blivit rätt aktigt bannad för samma anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde ha varit mycket mer uppärksam om omgivningen innan jag valde att skjuta ner kalle dock så var det lite deras fel ifrån början att rikta innan vi ens var ute ur huset vilket bara tyder på meta och sedan när jag skrek att jag har din boss att han borde ha lagt ner sitt vapen eller slutat sikta eftersom att dom kan inte rpa på att det står ''tryck ''e'' för att hantera individ'' så dom skulle bara ha kunnat rpa som att om jag höll honom i th eller att dom var medvetslösa. vilket hade ändrat scenariot helt även fast dom metade på att dom hade blivit skjutna sedan hade jj på sig röda kläder vilket lika gärna skulle kunna varit deras vän men dom visste ju som sagt genom meta att det var vi så dom fortsatte sikta. efter att jag hade sprayat ner kalle så fokuserade den andra ifrån bloods på mig medans jag reloadade och då kom jj bakifrån och började slå honom, jj lyckades knocka ner honom och fortsatte att mata sparkar och slag flertals gånger men han buggade upp igen och skjöt då ner jj utan att ens ha en mista rp för hans skador vilket var lite konstigt då han innan hade blivit sparkad stampad och boxad på och tack vare en bugg i fivem så lyckades han stå upp när han låg ner och skjöt honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag måste vara 100% om omgivningen innan jag tar ett beslut att skotta sedan att jag måste ta mera klipps på scenarion så man kan få en mer klar bild på vad som hände i scenariot, dock så tycker jag att det var fel ifrån kalle och sin vän att meta sig till att dom var döda och började sikta på oss innan vi ens hade kommit ut riktigt. Vilket då gjorde hela scenariot till en helt annan historia. hade dom bara gått in dit som dom skulle enligt samtalet dom fick ifrån kenzo innan han dog så hade vi kunnat döda dom långt innan dom ens hade riktat vapen eller så hade vi bara kunnat tagit dom som gisslor och starta upp ett nytt och längre scenario utav det. Sen att jag blev bannad för fearrp så tycker jag att om der är skottlossning och någon siktar emot dig sedan kollar bort så är det nog uppenbart att man tar en chans att skjuta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka