Accepterad AlbaneN | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#6666

Vem var det som bannade dig? akam

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag ska vara helt ärlig nu utan att försöka göra någon arg eller få någon att se dum ut men jag vet till 110% att jag inte har disrespectat någon staff alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick indragen krim för en felaktig anledning som jag då väntade på att diskutera med en staff för anledningen var riktigt konstig. Sedan så när jag försökte få tag på akam så svarade inte han så jag satt med hans lillebror amyar i en vc. jag har inte sagt någonting om akam och speciellt inte framför hans lillebror dagen efter så gick jag in på servern och valde att byta lite bilar på trygghansa och då från ingenstans blev jag bannad ingame och i dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har inte sagt någonting om akam och det kan hans lillebror också säga amyar var staff under den tiden och han sa efter att hade han hört mig sagt något hade han själv bannat mig för tydligen har jag svärt åt hans mamma vilket jag aldrig har gjort. akam skrev i pm att jag sa att han var busunge, vilket jag aldrig har gjort och det sa amyar också. akam sa att han hade klipp, men han kunde tydligen inte skicka pm för personen som skickade in ville vara anonym men det fanns inte heller på banbevis och ingen annan staff var inblandad i ärendet. sedan så sa akam att vi skulle snacka pm så att han kunde spela upp klippet utan att jag ser vem som skicka in det, detta samtal var planerat den 3 juli idag är det den 21 juli och han svarar fortfarande inte. det finns 2 andra på servern som enligt måga andra har samma röst som mig, gammal staff veni vidi vici var en utav dom men jag kommer inte ihåg vad den andra heter. jag skrev till dom i pm om dom har skickat in fake klipps och anklagat mig men dom sa nej. detta stärker bara på att det inte ens finnsett klipp eller ett intresse om att ens lyssna på mig förlåt mig akam om detta låter fel men det är såhär det står till, jag har aldrig disrespectat dig du måste ha tagit fel. och om jag nu skulle bli unbannad skulle jag jettegärna vilja ha tillbaka mina roller då jag faktiskt är oskyldig, denna server är det enda spelet jag spelar utan unive så spelar jag inte ens. snälla philip om du läser detta kan vi diskutera i pm i ett samtal så du får en lite mer klar bild då jag kanske har missat något i denna överklagan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har alltid lärt mig och om jag har blivit felaktigt bannad som nu så har jag alltid överklagat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag gjorde faktiskt inget fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska spela in ela min spel session så att allt jag säger finns på klipp så att ingen då kan missförstå något alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka