Accepterad AlbaneN | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#6666

Vem var det som bannade dig? akam

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BARA PHILIP320 kan svara!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har blivit unbannad men AO som accepterade min överklagan kan inte ta bort min ip ban från discord. som sagt min banöverklagan gick igenom. eftersom jag blev bannad för staff disrespect utan någon sorts av bevis från akam eller någon annan och då jag inte har gjort något regelbrott som då skulle förstöra rpn ingame så tycker jag jag borde få tillbaka mina roller i dcn, för att förtydliga det jag menade: jag blev bannad oskyldigt i över en månad för som akam kallade det staff disrespect detta är omöjligt då jag pratade med flera staffs bland annat amyar som var staff på den tiden hela kvällen innan jag blev bannad och dom sa hade jag sagt något så hade de bannat mig före jag sa klart meningen. sedan det andra beviset är att akam var lite oklar i pm när jag frågade honom om vad jag sa han bytte historia och sa osäkra svar sedan sa han att han hade klipp men han fick inte visa för personen som skickade in var anonym men han sa vi snackar den 3 juli och löser min dc och roller osv och den dagen kom men han svarade inte så därför tycker jag att om jag nu får den chansen som AO sa så borde jag få mina roller då jag hade köpt krim 1 och en halvtimme innan jag blev bannad. så om du läser detta philip så skulle jag gärna vilja prata med dig också om det var något oklart med denna överklagan så du kan förstå exakt och sedan ta beslut om mina roller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. överklagat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. överklagat

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. överklagat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? överklagat

Har du lärt dig någonting efter din ban? överklagat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka