Accepterad AlbaneN | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#0720

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-01-04 005830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att i detta scenario så hörs det en rp fras som kan förstås som halv ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde en stormning med mitt gäng och en person skjöt emot oss tidigare i ett annat rum i deras hus vi sa till honom kom ut med händerna uppe om du vill leva och då gjorde han en inventory bugg som inte visas i hans klipp han skickade in. men jag bad honom ta upp händerna och han mycket medveten om det tar upp händerna och då säger jag till honom sluta håll för dina fickor för jag visste att han använde sig utav en bugg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var felaktig då tack vare en utav hans buggar så fick jag problem och behövde hamna i trubbel. han är mycket medveten om den buggen det är därför han i klippet aldrig öppnar sitt inventory för när man buggar sitt inventory så om man öppnar det igen efter så fixas buggen och det var han mycket medveten om. och eftersom han skjöt tidigare så var jag inom suntförnuft tvungen att ta hans vapen för våran säkerhet i stormningen och för hans överlevnad. och man kan hålla för sina fickor irl till exempel sina jackfickor med armbågarna medans händerna är uppe. eller fickorna i byxorna kanske täks för att man står konstigt med benen och man vet aldrig vart pistolen är gömd sen kanske han inte bara han en pistol i ''pungen som moez sa i suppport'' han kanske har en kniv i jackfickan man vet aldrig. och eftersom man inte får skriva ooc i scenario vad ska jag göra jag var tvungen att döda för våran säkerhet man vet aldrig vad som händer när det finns vapen inblandat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad fåtals gånger rätt men jag har alltid överklagat och lärt mig dom resterande är alltid felaktiga eller missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tyvärr inte inom regeln sunt förnuft så var det min säkerhet och eftersom vi skjöt ner alla förutom 2 personer så skulle jag lika gärna skjuta en till för våran säkerhet med regeln sunt förnuft och fearrp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? faktiskt inte jag vet inte vad jag ska göra när personer abusar en bugg i sådant scenario jag kan inte skriva ooc och jag kan inte rpa på att han håller för sina fickor eller försöker dölja sina gömda föremål så det är svårt för mig att veta vad jag ska göra. och jag var i en stormning så de inte så att vi har all tid i världen att kunna ta i th och sedan rpa med att hålla någon i th i en hel stormning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka