Accepterad AlbaneN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#0720

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: san ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ska vara ärlig detta jag skriver nu är inte för att frågesätta/disrespecta beslutet men detta är nog en utav de få gånger som jag faktiskt inte har någon aning om vad jag gjort. Jag frågade runt lite och fick berättat att "San inte gillar mig" "Sons tvinga san" osv detta tror jag inte men det är bara vad andra staffs/ex staffs. Hoppas det inte är som de säger. men pratade lite med San efter i pm men det han berättade och sa stämde inte in någonstans. Men jag kan acceptera ditta beslut 100% då det var philip 320 som sa att han skulle göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde just ett väldigt långt och utdraget scenario men Sons of anarchys president hammarlöf detta scneario var en lång förhandling med sons men de valde att inte förhandla så vi dumpade hammarlöf. sedan efter det så började vi diskutera inom gänget ooc hur deras rp nivå var väldigt låg och dom inte ville förhandla även fast vi hade deras president vice och en medlem. Så jag tyckte det var sista droppen så jag påbörjade en gäng anmälan och många staffs inklusive san visste att jag hade MYCKET clips på sons. Så när jag påbörjade den så valde jag att screensharea för gänget så att dom också kunde lägga till något 20 sek efter jag börjat skriva kommer en staff in och sa "har du börjat göra en anmälan? mot vilka? varför?" med mera. det gick kanske 2-3 minuter och jag blev disconnectad och bannad från dc och fivem servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som jag sa var philips beslut och därför har han sin anledning att välja att banna mig, dock så målade san upp en lite dålig bild utav mig vilket förvärrade situationen då jag faktiskt hade tagit rpn riktigt seriöst. Jag ville då också att ni skulle inse min rp nivå och som bevis så har jag skrivit till philip320 flera gånger om hur jag tar rpn riktigt seriöst och också bevisat mig flera gånger. Men det var för sent och min historia på denna server gjorde det värre. Det har gått lång tid nu och jag har utvecklats mycket som person, denna server är den enda bra servern i hela världen vad jag vet om och jag hoppas du Philip320 har ett tillräckligt stort hjärta att ge mig en till chans för att bevisa mig värd chansen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på denna server nästan sedan dag ett så det är klart att medans jag spelat och utvecklats så har jag blivit bannad här och där men jag har alltid lärt mig utav mina bans jag har aldrig för rätt anledning blivit bannad för samma sak. Men jag förstår inte fullt ut min ban just nu men jag respekterar såklart den. Jag vill också säga att på senaste tid har jag mognat något enormt gällande rpn jag är inte lika insatt ic som förut jag har faktiskt utvecklats inom rollspel väldigt mycket. Jag har en vän som är skådespelare irl och han har inspererat mig mycket och lärt mig mycket. Jag vill för en gång skull visa hur bra på rp jag är och blivit och jag vill kunna få en sista chans om det skulle kunna gå. Jag kan garantera topp nivå rp och inget lall någonstans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tyvär inte jag hade inte så mycket att göra vid det tillfället jag var inte ingame och hade inte gjort något regelbrott som helst jag hade inte blivit bannad eller får en varning på flera veckors tid och hade börjat redan då bevisat mig jag spelade under sunt förnuft och jag var sällan med på skottlossningar gemfört med resterande spelare i mitt gäng. Men eftersom philip sa att jag skulle bli bannad måste han ha sin anledning. Men jag kan i alla fall göra något annorlunda nu och det är att bevisa vad jag går för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska vara väldigt försiktig ooc med folk som alltid hamnar i bråk med folk ooc. Sedan så kommer jag att börja rpa på ett nytt och mycket mer moget sätt. Hoppas du kan ge mig chansen Philip och jag ska inte svika dig om du ger mig sista chansen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka