Nekad AlbaneN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt Hex-ID: 110000106926b67 (Hex)

Vad är din discord tagg? AlbaneN#0720

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: san ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska vara ärlig nu och jag tror inte det är för att jag hade begått något regelbrott utan att San helt enkelt ville att jag skulle behöva ta en liten paus ifrån unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde just ett väldigt långt och utdraget scenario men Sons of anarchys president hammarlöf detta scneario var en lång förhandling med sons men de valde att inte förhandla så vi dumpade hammarlöf. sedan efter det så började vi diskutera inom gänget ooc hur deras rp nivå var väldigt låg och dom inte ville förhandla även fast vi hade deras president vice och en medlem. Så jag tyckte det var sista droppen så jag påbörjade en gäng anmälan och många staffs inklusive san visste att jag hade MYCKET clips på sons. Så när jag påbörjade den så valde jag att screensharea för gänget så att dom också kunde lägga till något 20 sek efter jag börjat skriva kommer en staff in och sa "har du börjat göra en anmälan? mot vilka? varför?" med mera. det gick kanske 2-3 minuter och jag blev disconnectad och bannad från dc och fivem servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag skrev innan jag tror bara San ville att jag skulle ta en paus. Jag minns att jag tog rpn på servern väldigt seriöst under en lång period utan att ens bli bannad varnad eller ens en muntlig varning. Jag har clips på allt som kan bevisa och jag gjorde inte ett enda regelbrott eller inte ens minsta missförstånd på 3 veckor om inte mera. Jag kan stolt säga att min rp var på top 10 på servern under den perioden. Jag hade lite problem ooc med sons of anarchy det var så att de gjorde en massa regelbrott hela tiden som gynnade dem. Vårat gäng hade mycket problem med vår rp på grund av detta men vi fortsatte rpa på hög nivå ändå. En dag fick det räcka jag fick nog på deras rp nivå så jag valde att göra en anmälan på sons som jag skärmdelade i våran gäng vc så att alla kunde se vad jag skrev och om det behövdes lägga till något som jag missade. Bara någon minut senare så blev jag bannad utan anledning, jag hade inte gjort något fel under scenariot innan heller inte ens en muntlig varning på 3-4 veckor innan. så detta beslut var utan anledning, jag fick prata med san efter och jag förklarade för honom och han blev stum i samtalet och lämnade. han skrev i pm om att min historik var dålig osv. Men helt ärligt jag har spelat sen start på denna server såklart jag har gått igenom mycket och lärt mig såklart, men jag gjorde ingenting för att bli bannad. Jag hade accepterat denna ban om jag hade begått samma regelbrott flera gånger, då hade jag varit en problemspelare som han förklarade och då hade det stämt in med min historik men jag har aldrig blivit av rätt anledning bannad för samma sak 2 gånger jag har alltid lärt mig och speciellt nu när jag faktiskt spelade med hög rp utan varningar och bans, vad har min historik att göra med saken om jag har förbättrats det skulle vara som att banna san nu igen utan att han gör något bara för att han har varit problemspelarbannad innan. vill inte utge namn men vänner till mig som spelar på denna server säger att san valde att banna mig bara för att, utan någon anledning alls och det är ett väldigt lustigt sammanträffande att han joinade sons of anarchy några dagar efter jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger men jag har alltid lärt mig utav det och jag har aldrig blivit rätt bannad flera gånger för samma regelbrott utan jag har alltid överklagat om det var något missförstånd och jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tyvärr inte jag gjorde inget fel utan det blev lite fel med sans beslut bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte skärmdela när jag gör en anmälan så att folk kan se utan jag sköter det privat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka