Nekad .Albanen | Ansökan till Staff [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Albanen

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Ditt discordnamn: albanen__

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är en person som gör mitt jobb bra som Staff. Jag är trevlig mot alla så länge de är trevliga också. Om de behandlar mig arrogant kan jag bli irriterad eller till och med lite arg. Men jag kan kontrollera det. Jag kommer att hålla ett öga på RP så det inte blir kaos i spelet och ingen förstör någon annans spel. Jag kommer att hjälpa till mycket i support och ingame och kommer att Kolla på reports. Jag kommer att arbeta aktivt som Staff. Jag har erfarenhet som staff, jag har varit Staff på flera andra servrar och jag har erfarenhet av hur man blir Staff sedan tidigare. Jag ska hjälpa andra medarbetare att underlätta dem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker främst att Rpn inte fungerar ibland, jag tycker att du ska fokusera på att förbättra ditt rp innan rpar istället. Det som inte fungerar med rpn är att det visar fel och visar olika brister som korrumperar rpn så vi måste investera tid i att fixa dessa problem och påskynda det. Annat än det är det inget fel med att folk inte missbrukar perms för att få förmåner. Allt annat ser bra ut förutom att det ser bra ut.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om jag var kriminellt ansvarig skulle jag först kontrollera hur rpn ser ut och specificera några scenarier. skulle göra möte dem andra kriminella ansvarig för att försöka formulera en plan för att fixa denna rpn. och försök att granska hela brottets rpn. De som spelar kriminella karaktärer kommer också att få frågan vad de tror att kriminell rpn är och om de har några idéer om hur vi kan fixa rp-nivåer. Jag skulle då försöka chatta med alla bossari gänget, se till att alla bossar är kapabla och diskutera med dem hur man kan få mer social RP i gänget.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som Staff anser jag att oavsett vad som händer så ska en god ton hållas i alla lägen. Som Staff ska du behandla alla med respekt, oavsett vad yrkesmässigt uppförande innefattar. Lyssna också på allas åsikter och avbryt inte andras konversationer. Som Staff är det viktigt att uppträda professionellt, annars kommer personalteamet att framstå som lata, vilket naturligtvis inte kan och ska ske på Unive. Vårt jobb är att hjälpa människor och fatta beslut, och då måste man hålla sig professionell. Vi som personal ska vara förebilder för andra som arbetar på unive.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Typ 5 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? typ 5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? japp de har jag på en annan server

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte det

-rep Bara för andra är otrevliga menar du att du är otrevlig tillbaka då eller? Som en staff ska man vara en förbild och inte visa att man gör dåliga saker andra gör. Detta bör du veta och rent ut sagt idiotiskt skrivit. Tänk på det och ta det endast som kritik. No hate såklart

+rep Skön grabb som är väldigt mogen och kan reglerna utan någon svårighet

+rep Han är väldigt ansvarsfull, han är ingen lallare. Han kan sina saker, väldigt trevlig och snäll, rawr på dig.

Nekad, inaktiv ansökan. Försök att bumpa varje dag för att visa aktivitet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka