Nekad AlbaneN | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AlbaneN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Altin Hyseni

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2003

Vad heter du på discord? AlbaneN#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på lov brukar jag vakna vid 12 1 på dagen och spelar till runt 3-4 på morgonen.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i snart ett år nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag kommer att ta mer ansvar till RP både för mig och andra jag kommer absolut inte abusa heller inte använda det till någon annans fördel. Jag kommer se till så att det inte finns 20 fordon mitt på en väg utan förare utan jag DV:ar dom om någon beter sig dåligt på servern så kommer jag kicka dom och skriva anledning varför.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag tar servern väldigt seriöst och tycker det är tråkigt när folk förstör och gör fel medvetet därför ska jag vilja kunna hjälpa till att hålla ordning på servern, jag är ofta med i scenarion då folk inte RPar riktigt eller när dom spawnar in bilar och blockerar vägar medvetet samt kör i över 400 i staden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? som sagt jag är inne flera timmar om dagen och är alltid aktiv, jag ser också väldigt ofta personer som medvetet bryter mot regler för sin egen fördel som till exempel om ingen är vid nudetown så tävlar folk dit och kör i över 400 i staden det finns också väldigt många som copbaitar hela tiden och eftersom jag är med i en kriminel organisation ser jag andra kriminella göra detta bara för att det är roligt utan att bry sig om copbait och sunt förnuft.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tar som sagt servern väldigt seriöst och älskar att spela med personer som kan RP:a och som vill föra servern framåt därför så skulle jobbet passa mig för att jag vill föra servern vidare och det vill säga att jag kickar till exempel lallare osv och om det är ett övergivet fordon mitt på vägen så tar jag bort det bara so att all RP ska kunna rulla på utan lallare och sån som förstör.

Varför vill du bli servervakt? jag vill att man ska kunna RP:a utan att någon lallar runt och förstör. Det är som ett hat jag har mot orättvisa att folk ska komma in och lalla och förstöra så att man inte ska kunna RP:a eftersom man blev bannad för något som blev helt fel utan en förklaring till staffs. Det ska kunna vara en säker server där alla ska kunna RP:a utan att man ska vara orolig att något ska hända.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /DV tar bort bilar /kick id anledning /m id medelande kan fråga en vän som är server vakt om mer sen när jag har blivit det.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men jag har alltid kommit tillbaka innan tiden tog slut av bannen eftersom det har blivit missförstånd eller så har staffs inte fått reda på hela kakan om man säger så. så tekniskt sätt så Nej men det finns på logs att jag har blivit det men dom var felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej kanske om min lilla kusin vill spela nån gång i veckan så kör jag en halvtimme en timme Velocity Drifts med honom annars är det bara Unive.

Utveckla dina svar med mer inriktning på frågorna och ansök på nytt om en vecka

Tillbaka