Accepterad albaanii | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albaanii

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198069858198/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alban Islami

Vad är ditt discord namn? woiwoi#4173

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2001

Berätta om din karaktär. Han är en grabb på 26 år. Har gjort en del dumma grejer i sitt liv men försöker ändra på sitt liv nu när han är ny inflyttad i stan. Han har alltid haft ett intresse av bilar sedan barnsben. Hans första leksaksbil var en shelby cobra 427. Han har alltid med sig denna i jackfickan för detta är också hans favorit bil.

Han har inte någon familj vilket gör honom väldigt känslokall och varför han alltid haft problem med myndigheterna bland annat. Han har inga visioner om framtiden utan vill bara leva i nuet och köra snabba bilar på motorvägarna och kolla på solnedgången från en vacker utsikt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hjälpa andra spelare som har svårt att RPa. De som inte känner sig bekväma med att gå in i karaktär och verkligen spela spelet som det ska spelas.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den mest realistiska servern vad jag sett. Att RPa blir också väldigt mycket roligare när det finns fler folk och karaktärer att prata med

Hur hittade du Unive? Såg er på en sida som listade de bästa RP servrarna i Sverige och flera youtube videos.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka hitta så många vänner som delar samma intresse som mig och ha kul medan jag spelar med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha flera sällsynta bilar som jag kan visa runt i stan och ta sköna roadtrips med. Att ha den fetaste samlingen av bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Spelar bara på Unive för det är den skönaste servern

Vidare till muntlig intervju, lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka