Nekad Alb1n | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Alb1n

Gäst
Användarnamn: Alb1n

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314050025/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Andersson

Vad är ditt discord namn? Albin#3685

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 20 år som inte hade en bra uppväxt. Han var uppväxt utav sin ensamstående mamma då pappan var kriminell. Mamman knappt hade pengar för att ha mat på bordet. De flyttade ofta när han var ung, ibland när mamman inte hade råd med hyran så fick dem bo på bänkar runtom i stan. Just nu jobbar han på att förbättra sitt liv och ta en utbildning för att arbeta som polis.

Intressen
Min karaktärs intressen är blandanat bilar då han har en egen firma där han byter delar och reparerar bilar. Hans företag går inte alls bra. Han har alltid velat arbeta som polis. På hans fritid spenderar han den mesta tiden att studera om polisen. Han drömjobb är att jobba inom polisen.

Han är ödmjuk mot alla och hjälper dem som behöver hjälp. Han har ett bra självförtroende

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar rp servrar och tar det på allvar. Jag kommer bidra med en seriös spelare och kommer att hjälpa till servern att växa och bli ännu aktivareg

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern är seriös, den är aktiv, det finns många arbeten att välja på, har letat ett tag efter en seriös rp server

Hur många timmar har du på FiveM? 51 timmar och 12 min

Hur hittade du Multistaden? via en vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte just nu men förr gjorde jag

Du har fått med mycket tycker att du tar det bättre på en intervju, Vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka