Nekad ALB The Pinne | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Länk till din steam profil: Steam Länk: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376160302/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 110000118ca0c2e

Vad är din discord tagg? Min tagg är ALB The Pinne#6969

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman Bannade mig.

Hur lång tid var din ban? Min ban var 30 dagar lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: korrupt ~^4Anders. Återstår: 28 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för jag gjorde ett fel som var att jag inte tängte och tog ut saker från förådet när folk sår och pressar mig och tvingar mig så jag inte har något val. om jag aldrig skulle träffat dom skulle detta inte hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta börjar för typ en vecka sen och då skulle jag fixa mina kläder då någara kenzo grabbar kommer och frågar om jag var intreserad att gå med i deras gäng så dum jag är säger jag jag och då fixar vi till bilar efter det när vi var klara med mina bilar sa dom kör till polisstationen och tvingade mig att ta ut 2 colts. någon dag efter tvinga dom mig igen att jag skulle ta ut vapen, sen i söndags sa dom ta ut nyclar och tjatade sönder på mig så jag gjorde det och då igår fic jag ett dm frpm anders som sa komm support omgående då jag hoppade in i support då förklarade dom att dom har kommit på mig och då gav jag ut vilka som tvinga mig och vilka som var med. sen fick vi lämna in aalla vapen sen gjorde vi det och sen fickk vi bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte en felaktig bann då jag gjorde det. men jag tyckker jag borde få en chens till då jag blev tvingad till det .

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vi såg en bil vid centrum garage som var otrevlig mot oss så vi följde efter han min bil var redan då lite sönder min när vi kom till sandy fick den slut på bensin och gick sönder vi började putta på den men gav snabbt upp, efter det ringde Theo sin vän son kunde hämta upp oss vi gick till ett hur och väntade på han efter en stund kom en bil förbi och skrek ´´allahu akpar´´ till oss. sen körde dom en liten bit jag såg dom fortfarande dom när dom plötsligt vände om hastigt. redan där tänkte jag i huvet (vi kommer bli rånade) men det viste inte min karaktär men när dom kom ut ur bilen viste jag verkligen att vi blev rånade så alla fick panik och Theo började skuta och skrika alla lämna så alla gjorde det för vi var rädda om våra saker. jag vet att jag inte skulle ha lämnat men i den situationen hann jag inte tänka för jag fick panik. det var det som hände och jag har lärde mig att inte combat logga. men nu har jag lärt mig att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna kontakta support och sagt att dom tvingar mig att ta ut vapen till dom. istället för att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har därt mig att inte lita på folk och att man inte ska ta ut beslag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka