Nekad ALB The Pinne | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376160302/

Ditt Hex-ID: 110000118ca0c2e

Vad är din discord tagg? ALB The Pinne#6969

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 30dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: korrupt ~^4Anders. Återstår: 29 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig fö jag blev uppmanad till att ta ut vapen från polis förrådet och gjorde det fast man inte ska gör det (tängte inte ett dygg innan)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina nya vänner kom på att vi skulle starta ett gäng sen så gjorde vi en dc och allt till den och alla dom sa till oss poliser att ta ut vapen från polis förrådet sen så dumma som vi är gjorde vi det den planerade vi och allt sen några dagar efter blev vi upptäckta och kallade till support där jag berättar allt om alla och fixar tillbaka allting till modsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte felaktigt. Om jag skulle få spola tillbaka tiden skulle inte detta hänt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vi såg en bil vid centrum garage som var otrevlig mot oss så vi följde efter han min bil var redan då lite sönder min när vi kom till sandy fick den slut på bensin och gick sönder vi började putta på den men gav snabbt upp, efter det ringde Theo sin vän son kunde hämta upp oss vi gick till ett hur och väntade på han efter en stund kom en bil förbi och skrek ´´allahu akpar´´ till oss. sen körde dom en liten bit jag såg dom fortfarande dom när dom plötsligt vände om hastigt. redan där tänkte jag i huvet (vi kommer bli rånade) men det viste inte min karaktär men när dom kom ut ur bilen viste jag verkligen att vi blev rånade så alla fick panik och Theo började skuta och skrika alla lämna så alla gjorde det för vi var rädda om våra saker. jag vet att jag inte skulle ha lämnat men i den situationen hann jag inte tänka för jag fick panik. det var det som hände och jag har lärde mig att inte combat logga. men nu har jag lärt mig att jag måste tänka för innan jag gör någon, och tänka på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skitit i gänget och inte tagit ut vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jappp att ALLTID tänka

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka