Accepterad Alazenh | Whitelist ansökning[Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alazenh

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: Alazenh

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/alazenh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 21st Century Schizoid Man#8411

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tiemo Kiasappi och kommer från Kevo Naturreservat I Finland, Tiemo är 30 år gammal men beter sig som en socialt vilsen 60 åring. Tiemo har sedan 2005 alltid gillat att meka och fixa bilar. Och letar efter en anställning på mekonomen. Tiemo är också mycket bra på att slåss för det krävdes när han levde i vildmarken. Tiemo har med bara händer dödat 20 björnar. Tiemo älskar också att drifta och att rädda liv. Så Tiemo var sjukvårdare tills han vart sparkad för att han blev borttagen från vita listan.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra med bra rp och inte gå runt målöst vilket också betyder att jag kommer vara inne oftare. Jag kan också alla regler. Jag hade också jobb som sjukvårdare innan jag vart bannad, jag räddade mer än ett dussin liv per dag och roleplayade sjukvårdsproccessen mycket realistiskt då mina föräldrar är läkare och jag har praktiserat inom primärvården.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill få möjligheten att skaffa ett jobb och vara en funktionell del av samhället. Och för att rp blir bättre då man kan ha ett jobb och inte bara gå runt och vänta på att få sin lön på 50 kronor. min plan är också att bli sjukvårdare igen så att jag kan hjälpa folk som är skadade. Jag känner också att det finns en stor brist av sjukvårdare som jag kan hjälpa göra mindre.

Hur många timmar har du på FiveM? 49h

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden när jag scrollade igenom svenska severlisten på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på denna server och det är därför jag ansöker igen. Jag vart bannad för powergaming och failrp då jag driftade i min bil och krockade i väggar utan att skrika i smärta. Anledningen till varför jag inte rpade var för att jag trodde att jag var på ett folktomt område. Jag kommer inte göra om mitt misstag då jag nu vet att jag måste rp även om jag inte är i ett scenario.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på Multistaden, och Velocity som är en driftingserver.

Senast ändrad:
Tillbaka