Accepterad Alazenh | Ban överklagan [bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alazenh

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: Alazenh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/alazenh/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Avarage pizza mozzarella enjoyer

Vad är din discord tagg? 21st Century Schiziod Man#8411

Vem var det som bannade dig? Eprox

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming, FailRP, Suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ej något fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde bil i ett obefolkat område, jag sladdade med bilen men jag undrar fortfarande varför det skulle vara suntförnuft då det passar min karaktär bra att drifta vid stress.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror den var felaktig då jag bara sladdade på ett folktomt område.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske skrika i smärta då jag slår i, men jag kände att det var onödigt då ingen var i närheten av mig och även om de hade varit det hade de ej hört mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste RPa även om ingen är i närheten

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka