Nekad alawiog12 | Medlem ansökning [reapt_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alawiog12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299544244

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali mousa

Vad är ditt discord namn? ftp#5309

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är Mansa musa och han är ungefär 20 år gammal. När han var ung bodde han i en stad men hans familj. Hans föräldrar och hans katt. Han gick i skolan och hade mycket kul, han hade få vänner, men de behandlade honom väldigt bra. När han började skolan en tid från 1-6 års ålder var han riktigt smart och han började vid 7 års ålder. Men eftersom Raba var så smart måste han börja 9 år i en annan skola. Men först gillade han det inte så mycket för att han var för ung och inte hade många vänner. Men när han var ute den nionde var alla hans undersåtar ute med E eftersom hans vänner hade för mycket inflytande på honom. Han går på gymnasiet varje år. Han var bara 15 år gammal när han tog examen från gymnasiet. Han började arbeta när han var 16 i sommar och fick lite pengar från dem. Vid 20 års ålder valde han att flytta till staden där han för närvarande bor för att han kände att han var tvungen att förändra miljön lite. I staden där han nu bor trivs han, han vet mycket och gillar att vara mycket med människor.Hans hobby är att gå runt med människor och ha kul. Raba är en bra person, åtminstone för den person som är bra mot honom. Men han är inte så känslig. Nu arbetar han på Postnord. Men Raba överväger att bli brottsling eftersom det finns många av dem och de har mycket grupptryck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har varit medlem innan och känner mig vara en rätt bra rpare och kan bidra med roliga scenarios,unive är en stad som jag älskar samt communitet,roliga människor rätt sociala och all runt bara trevliga,sä är bara här för att få medlemskapet tillbaka och delta och bidra med roliga scenrios som sagt :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att jag har hört från vänner som är medlemmar på servern att den är väldigt bra och rolig.och jag känner nästan alla på servern ;)

Hur hittade du Unive? av en vän som sa till mig att denna staden var bra,och när jag börja spela på den så håller jag med till 100%

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt med mål med mitt rollspelande är att bli bättre på de och om jag bli medlem så kommer jag kunna rollspela fullt ut och de skulle vara kul för då kan man lära sig mera och kan också bli roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med ett bra rp samt få en bra gemenskap i servern vilket är något jag glädjas av väldigt mycket. Men målet med karaktären är att sprida glädje runt kring sig samt få folk att skratta vilket är meningen med denna karaktären

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej endast unive ;)

Tillbaka