Nekad Alawie ali hussain | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alawie ali hussain

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? _bolko

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alawie algaludi han e en entrepenär. Han e född 1910. men e frf ung och finn. Han e upväxt i syrien flytadde till unive 3 vecor sedan har jobbat med mecka bill. Han är intreserad av bilar och motercyklar han slåg även i huvodet när han var lite villket resulterade i lite hjärnskador. Men han är även en social kille som kan snacka med vem som.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer skapa bra och roliga scenarion som är roliga för båda parter och inte bara min del i scenariot jag vill att det ska vara roligt för båda parter. Jag kommer också hålla en väldigt bra rp nivå och det ska inte förekomma några bussigheter. Jag vill också kunna rp med andra och öka min rp nivå ännu mer. Jag kommer göra servern till en bättre och roligare plats eftersom jag strävar efter bra och rolig rp. Mvh Alawie

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara ska spela för sin egen vinnst man ska ävens spela för motpartens vinnst. så alla kan ha lika kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm att man inte dödar utan anlednig/ VDM att du använder ditt fordorn som ett vapen/ Meta gaming att du använder saker från ooc. out of careekter/ fear rp att du inte värnar om ditt liv, tex att du inte tar upp händerna när ngn ricktar gunnen mot dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter inom detta fält/ jag har spelat andra serverar inom Rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill kunna bygga up en så hög rp nivå som möjligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka