Nekad Alaska | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alaska

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valle

Vad är ditt discord namn? Alaska

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ursprungligen från Mexico och heter Alaska, han har bott här hela sitt liv men har flyttat runt mycket på grund av att han inte riktigt har känt att det varit det rätta stället för honom att bosätta sig på, så han har både sett och varit med om mycket. Han är en mycket trevligt och självständigt kille som på fritiden tycker om att träna och träffa polare, han har tidigare varit med i lumpen där han fick titlar så som årets general, Fighter då det inte fanns något som kunde stoppa honom. Alaska har alltid älskat fordon, allt från bilar till moppar och speciellt om dem går fort, han har B-Körkort men inget A-Kort trotts att han tycker om att köra motorcykel. När Alaska var yngre var han en grabb som drevs av känslor, var han arg så hörde man det, han lät ingen sätta sig på honom och försökt någon göra det så skulle dem få ångra det men med åren har han lärt sig hantera känslorna så nu drivs han inte längre på samma sätt av känslorna som innan, nu chillar han mest och bryr sig inte jätte mycket om vad folk säger något han däremot reagerar på är om någon skadar honom eller dem som står honom nära, då finns det inte mycket som stoppar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med är roliga scenarios och väldigt seriöst rollspel, jag vill bidra me massa rån möjligheter för andra och svåra situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna ha en förlust och inte alltid tro man själv ska vinna scenariot, göra de roligt för de andra som e inblandat i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna tex powergaming att du hoppar me bilen från ett berg och krockar men sen fortsätter istället för att roll spela att du har skadat dig liksom ha lite sund förnuft , samma gäller för regeln copbait man ska ha sund förnuft för de ingen som kör utanför polishuset och gasar så dem ska jaga en man ska inte försöka få polisen att jaga en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenheter inom rollspel har spelat fivem ett bra tag nu och ta de på full allvar då de inte är lönt att spela fivem annars.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört fivem ett bra tag nu har hört gott rykte om unive och ser fram emot att rpa i unive har flertal vänner som kör här och de vill jag också göra. Spelar just nu inte på någon annan server så de blir perfekt lägga all tid i unive istället

Nekad. Du får endast ansöka 1 gång på 24h.
Du kan ansöka igen EFTER 12/1 04:00. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka