Accepterad Alasadi83 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alasadi83

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199091753885

Vad är ditt namn i verkligheten? Haydar Alasadi

Vad är ditt discord namn? Alasadi#7414

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Alsadi Alasadi , jag har Brunt hår Blå/gröna ögon är 195cm lång vitt man. mitt brottsliv började redan 2010. Jag var bara 15 år gammal. Jag blandade mig i de brott som min ryska maffiaboss farfar begick. Mitt liv har varit oavbrutet brott och smärta och det enda sättet att leva är att slåss och tjäna pengar. Min farfar dödades av den Britiska maffian, min farfar hade stulit varor och fick briterna att jaga honom, så jag var tvungen att flytta till Unive, det var för farligt att stanna i rinkeby med gängen och alla morden. nu letar jag efter en annan framtid utan våld jag vill jobba hårt för staden jag är bra på att köra bil, mina föräldrar har alltid varit utanför bilden och har aldrig riktigt träffat dom jag vet inte var dom bor eller vad dom heter. Min farfar har alltid tagit hand om mig som jag vore hans son. och jag vill att han ska hyllas och jag tänker jobba hårt för att visa vad jag faktiskt går för. Jag bodde i norra iraq under en stund tills jag flyttade till ryssland och sedan till sverige med min farfar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? När man spelar på unive så känner man att man inte bara spelar för att de e belönande man spelar även för att servern känns som ett riktigt liv. Det som menas med med det är att man ej ska bara spela för att vinna scenario, enligt mina kompisars erfarnehet och då vill jag själv försöka göra unive till en roligare platform för andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med att servern ska utvecklas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska rpa för ens egen vinning utan att jag ska rpa för det som är verklighetstrott och inte att ha i ens baktanke att man ska vinna utan man kan låta andra personer i Unive att vinna och även mig.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka