Nekad Alasadi83 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alasadi83

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Haydar

Vad är ditt discord namn? Aloha_0

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Simba har alltid bott vid havet och älskade känslorna som han fick av hans områden. Han brukade hjälpa sin fattiga familj med att samla in lite pengar så de kan överleva. Simbas fru blev gravid och det betyder att han behöver få in de riktiga stålarna. Han sökte och sökte men hittade inget.
Men en dag kom ett brev som förändrade allt. han skulle flytta till unive och bo där och genom allt så skulle han lämna älskade havet. Men han gav upp havet för pengar då hans familj var fattiga. Hur han än gjorde pengar är upp till han att upptäcka genom vad staden erbjuder. Simba är en 23 åring som gillar att surfa men gör vad som helst för sin familj. Han bär mycket känslor men mest hat för orättvisan livet har skapat för han. han hittar fred genom att spendera sin tid på havet. Tillslut börjar han inse att han har mycket o nå och han ska sträva o kriga för allt och hans familj. Han är 23 år och har stil men glömmer aldrig sin kultur. Därför kommer han efter senare framtid starta gäng med folk som följer the Samoan Ways.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Utveckla servern, bidra till grym rp och ha bra tid under tiderna vi spelar här

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag som spelare skapar rolliga scenarion för både sidorna och att det är okej att förlora i scenarion och låta andra vinna ibland.

Hur hittade du Unive? Genom vänner de berätta till mig om unive och jag är en gammal spelare här som har flera tals timmar här.

Nekad, utveckla punkten
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka