Accepterad AlanGrzelak2009 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlanGrzelak2009

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
218
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad är ditt discord namn? Egyalanex2009

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin larsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mogan, seriös och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: som liten gillade han att leka med bilar och sen när han blev äldre så blev han en mechanice så när han kommer in i unive stadden så kommer han att villja jobba i nån bil firma som meko eller auto så vi får se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra i unive är att ha en hög rp nive så att det jag gör i unive ser realistiskt ut, Jag kan också bidra med glädje

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta motpartens också vinna ett senario att man inte kan bara vinna i ett senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? det va länge sen jag fick en ban kanske 2 månader sen men när jag väll fick det så lärde jag mig att jag ska inte göra om det och att jag ska tänka på vad jag gör

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm fear rp meta ooc powergaming 1 och 2

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det va allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka