Nekad Aland424 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland424

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aland Shwani

Vad är ditt discord namn? aland4245#4036

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär, när han var liten så dog hans pappa som alkoholist, Mamman dog senare som en drogmissbrukare. Karaktären är har alltid drömt om att vara pilot men eftersom han hade en hemsk barndom så är hans mål att bli en kriminell. Han är just nu 25 år gammal och hans intresse är vapen och gäng. Han är godhjärtad och snäll men är man elak så blir han sur snabbt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp Jag kommer såklart roleplaya som att det är det riktiga livet och kommer inte tänka på att vinna ett scenario hela tiden det är viktigt att spela för att ha kul och med att hjälpa folk som är nya till fivem för jag är inte så ny utan har spelat fivem länge men som sakt så vill jag bidra med att hjälpa folk och göra roliga senario som båda parterna tycker är roligt så det inte bara är jag som tycker det är roligt och kommer Absolut inte köra för makt o pengar kommer även bygga upp servern och skapa en bra rp nivå runt min omgivning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för att ha kul och man ska inte bara tänka på att vinna ett scenario och ingen powergaming osv

Hur hittade du Unive? Min vän rekommenderade unive till mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka