Nekad Aland.K | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland.K

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130428547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aland Karim

Vad är ditt discord namn? Aland.K #7402

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aland Karim och är en person i 20års åldern som har många intressen men en av dem största är att hålla på med bilar och han brukar ofta testa nya bilar som han brukar köpa och se hur snabbt dem går, han brukar också drifta lite ibland på platser där inte så många personer befinner sig och han är väldigt aktiv när bil träffar sker samt nere vid stranden där det finns en bil marknad. Alands bakgrund är ganska svajig där han var uppväxt med sin mamma eftersom hans pappa inte var närvarande i uppväxten. Aland gick på dagis och skola som vilket annat barn som helst men eftersom han inte mådde så bra hemma så kom intresset för bilar i ganska tidig ålder och drömmer om att få bli en bil mekaniker eller jobba med polisen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en person som söker roligt rp och kommer bidra och försöka få det så jag vill ha som tex att jag vill ha seriöst rp och därför kommer jag försöka bidra till seriöst rp och jag har läst alla regler fler gånger och kan dem ganska bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en svensk server med många medlemmar som har ett riktigt bra system och bra ledning även staffs som hjälper till väldigt mycket och gillar servern för att det är väldigt seriöst rp

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli den där killen alla känner genom att vara snäll och hjälpa folk och drömmer om att jobba för mekonomen för att hjälpa folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till med det jag kan för att få ett perfekt rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej faktisk inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka