Nekad Aland.K | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland.K

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130428547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aland Karim

Vad är ditt discord namn? Aland.K #7402

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aland Karim och är född i kurdistan han flydde till sverige som 5 åring själv han koncentrerade sig inte så mycket i skolan men lallade it runt eller hans dröm har alltid varit att hålla på med bilar han drömmde om att jobba på falck eller maja lisa men har nu ändrat sig och vill göra allt han kan för att få jobb på autoexperten. på hans fritid står han endast på piren och säljer och köper bilar med sina vänner abdi musse danyel och buffa dem har tillsammans samlat ihop 10 miljoner kr dem ska köpa hus tillsammans med och har bilar på ett värde över 30 miljoner men alands dröm om att ha ett riktigt jobb med bilar är fortfarande kvar och det är allt han strävar efter

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en person som gillar mer pasive rp för det ör roligare och mer seriöst jag är även en person som vet hur man beter sig i rp scener och ej bryter reglen sunt för nufft eller lall

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en svensk server med väldigt mycket spelare och det är en väödigt seriös server om man tänker på antalet spelare online hela tiden

Hur hittade du Unive? kollade mycket på fivem när jag va mindre på youtube och sånt sen bestämmde jag mig att gå över från ps4 till pc och började köra på unive efterrsom jag hade hört att det var den största svenska servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att till slut köpa hus med mina vänner och att få jobba på auto

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra till ett riktigt skönt rp och även mest pasive rp för det är det som är roligast.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Nekad, utveckla gör en ny om 24h!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka