Nekad Aland.K | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland.K

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aland

Vad är ditt discord namn? kurden136

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aland Karim , han är en kille på 23 år . Han kommer ifrån kurdistan men han blev adopterad av en "Svensson familj" vid 5 års ålder. Gabriel älskar sina adoptiv föräldrar så mycket på grund av att dom tog så gott hand om Aland , därför har han bara ett ända mål i livet och det är att lyckas i livet för att göra sina adoptiv föräldrar stolta. En av Alands intressen är att göra folk som pratar med honom glada genom att sprida glädje o skratt. Ett annat intresse hans bästa vän, hans Barndomsvän Elliot Melwin. Aland och Elliot gick i samma klass från 6:an till 9:an och dom har varit tajta sedan dess. Hans framtids planer är att satsa på polisyrket framöver och bli en så bra medborgare han kan och ta sitt ansvar för att hjälpa samhället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med med rolig och seriös rp nivå som kommer gynna alla medvärkande parter och satsa på hög rp kvalitet. Jag kommer att satsa på en roll inom polisen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario och även låta motpartnen vinna i scenarium för att göra rpn roligare. Det kan även innebära att dra ut på ett scenarium för att göra rpn roligare för motpartnern.
Kommunikation är viktigt så man kan lösa hetsiga scenarion genom att kommunicera istället för att hetsa och använda våld. Detta bidrar till rolig och social rp. så att alla gillar det i motparterna. Jag är även som plan att satsa som polis på servern och då gäller det att jag inte endast tänker på att ta fast alla utan att ifall det tex är ett efterföljande att låta det ske iställer för att bara preja bilen vi jagar det första jag gör för ett roligare och seriösare rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, RDM står för att döda någon utan anledning, VDM är likt RDM fast att man använder sitt fordon som medhjälp att döda någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på unive mellan 2020-2022 men har tagit en paus från spel senaste året men e tillbaka nu och vill forsätta köra här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare spelat på servern som både krim och polis och är välmedveten om serverns regler och tillvägagångssätt gällande sitiuoner och gillar serverns principer

Nekad.
Anledning:
Kopierat från andra ansökningar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka