Aland.K | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland.K

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130428547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aland Karim

Vad är ditt discord namn? Aland.K #7402

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i kurdistan i ett område som heter slemani han är en väldigt snäll kille som inte hade så mycket och göra som liten så bilar blev snabbt ett väldigt stor intresse han är född 2000 och kom till sverige 2008 sedan dess har han inte gjort så mycket han gick ut skolan med lagom bra betyg och skippade gymasiet för att söka jobb på en bilverskta men han fick inga jobb på något bil relaterat yrke så började gymnasium igen men hoppade av efter 1 år och har letat jobb sedan dess för han vill flytta hemifrån och har som dröm att sälja bilar eller laga bilar och hans mål är att köpa en audi rs6.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar rp jätte seriöst och vill göra allt i min makt för att hjälpa server. Jag vet hur man spelar med sunt förnufft och med respekt för andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en svensk server med väldigt mycket spelare och det är en väödigt seriös server om man tänker på antalet spelare online hela tiden

Hur hittade du Unive? kollade mycket på fivem när jag va mindre på youtube och sånt sen bestämmde jag mig att gå över från ps4 till pc och började köra på unive efterrsom jag hade hört att det var den största svenska servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa ett yrke inom bilar och sånt och förhoppningsvis bli ekenomiskt oberoende

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill göra allt jag kan för att skapa seriösa roleplay som är roliga för alla som deltar men även med väldigt hög kvalitet och seriöst roleplay

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka