Accepterad Aland.K | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland.K

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130428547/

Ditt Hex-ID: 110000145bf4483

Vad är din discord tagg? Aporio#7402

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 8 dagar plus indraget krim och medlemskap

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: RDM när en person kommer rätt i servern blir den knivhuggen ~Alexander. Återstår: 6 dagar 19 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det stämmer till viss del att det var en rdm från den personens vinkel men det var en miss egentligen plus det var en väldigt komplicerat scenario eftersom det skedde en restart mitt i och vi ej visste om det var pausat just då eller vi skulle fortsätta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina andra gängmedlammar från Azteca gick tillsammans med våran allians 19 street och skulle åka till deras kokain plats för att köpa deras kokain. på vägen dit så blir deras område övertaget av medline så vi kör dit och möts av 5-10 personer från medelin. dem var inte till en början aggresiva men efter att ungefär alla 20-30 personer stått och skrikit och kallat varandra massor med saker så drog något ett slag då började alla slå alla och medeline sprang ut från gränden eftersom dem var färre än oss och vi jagar dem vissa av oss hade kniv eftersom dem hade det men några slog bara. vi kom ut på vägen där en bil körde fram med ungefär 20 personer på dem satt bara runt bilen på gatan så medeline springer dit och vi från Azteca och 19 steet jagar dem och slagmålet fortsätter och dessa 20 personer från bilen börjar också slå så nu är det ungefär 40-50 personer som har ett slagsmål överallt på gatan. vi va värre vid detta tillfälle så vi springer in i gränden igen och många av oss drar kniv. dem alla börjar jaga oss och mitt i allt skedde en restart. efter restarten spawnade jag och väntade lite eftersom jag väntade på att alla skulle komma sen hör jag någon skrika dem kommer slå han så jag springer mot personen och i detta läge vet jag inte att jag håller i en kniv tror alltså att jag ska endast slå han men då råkar jag hugga han. för oss så hade han stott där ett tag men för han var han fortfarande i luften o höll på att spawna in så jag och 2 andra sprang fram till han då jag hade tänkt att slå han en gång sen säga att jan ska dra men iställer hugger jag honom av miosstag och det tog 2-3 sekunder för mig o fatta det så då ber jag en av dem andra killarna bära in han i gränden där jag skrev i ooc till en servervakt att revva han för det var en miss o jag egentligen it skulle ha kniv sen så blev han revvad och stack. efter detta kom polisen så alla stack sen efter ungefär 28h ska jag försöka gå in på server och är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men fattar fortfarande till 100% varför jag blev bannad för att från hans vinkel spawnade han in och direkt blev mördad men för oss hade han stått där i ish 20 sek och jag såg ej han spawna in jag såg han efter någon där skrek han kommer slå han och min tanké var att slå han sen säga till han att sticka sen springa in igen men råkade ha kniven i handen men såg till att han blev revvad direkt efter för det ej var meningen att döda.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså har fått flera bans tidagre men dem flesta har varit felaktiga men tror att jag har 2 bans från början när jag spelade på fivem som va lall och powergaming men är inte helt säker för det var längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde valt att bara be han sticka istället för att tänka att slå han men som kanske syns i texten över var det en ganska hetsig sitioun där man mer tänte efter man gjorde något för allt gick så fort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka 2 gånger innan jag gör något och att alltid kolla innan jag slår vad jag håller i för ett knivhugg kan döda någon medans en box ibland inte ens skadar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka